۱۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۰۸

امام جمعه موقت یزد:

تحریف اندیشه‌های امام (ره)، تحریف انقلاب و دستاوردهای آن است

تحریف اندیشه‌های امام (ره)، تحریف انقلاب و دستاوردهای آن است

یزدـ امام جمعه موقت یزد، تحریف اندیشه‌های امام خمینی (ره) را تحریف انقلاب و دستاوردهای آن دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌ الاسلام محمدحسن معزالدینی در خطبه های امروز نمازجمعه یزد با بیان اینکه یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری نیز، تحریف اندیشه های امام خمینی (ره) است، اظهار داشت: ایشان نیز این تحریف را احساس کرده اند و در بیانات خود به عنوان یکی از نکات کلیدی از این موضوع یاد کردند.

وی افزود: همواره باید مراقب و نگهبان اندیشه های امام بود و نباید اجازه داد شخصیت و افکار ایشان تحریف شود زیرا تحریف اندیشه های امام یعنی تحریف انقلاب و از دست دادن آنچه در این سالها به دست آمده، خواهد بود.

امام جمعه موقت یزد با اشاره به گردهمایی پرشکوه مردم از اقصی نقاط ایران اسلامی در سالگرد مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در مرقد مطهر ایشان، خاطرنشان کرد: این گردهمایی بزرگ نشانه پیوند مردم با آرمانها و اندیشه های امام خمینی (ره) است.

معزالدینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به یکی از مهمترین مسائل روز کشور بیان کرد: امروز یکی از مسائل حاد و بین المللی، بحث و مسئله انرژی هسته ای و مذاکرات است و آنچه مشخص است و رهبری نیز به آن اشاره کرده اند، بهانه جویی های دشمنان است.

وی تاکید کرد: آنها آنقدر بهانه گیری می کنند تا قضیه را به نفع خود تمام کنند و مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تاکید داشتند و فرمودند: «ضمن حمایت اکید از گروه مذاکره کننده، بدانید که آنها هیچوقت خیر اسلام و مسلمین را نمی خواهند بنابراین هوشیار و مراقب باشید».

امام جمعه موقت یزد تصریح کرد: گروه مذاکره کننده، این نصیحت مشفقانه و پدرانه مقام معظم رهبری را مدنظر و سرلوحه امور خود قرار دهند و بدانند که ملت ایران به عملکرد آنها چشم دوخته اند بنابراین کاری کنند که از این مذاکرات سربلند بیرون بیایند و دعای ما این است که پایشان در این مذاکرات نلغزد و فریب دشمنان را نخورند.

کد خبر 2768286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha