۱۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۵۵

رامهر مطرح کرد:

۹۰ تن اقلام اساسی ويژه ماه رمضان در پارسیان توزیع می شود

۹۰ تن اقلام اساسی ويژه ماه رمضان در پارسیان توزیع می شود

پارسیان - فرماندار پارسيان گفت: ۹۰تن اقلام اساسی ويژه توزیع در نيمه اول ماه مبارك رمضان در شهرستان پارسیان پيش بينی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرمانداری پارسیان، محمد رادمهر در ستاد تنظیم بازار شهرستان پارسیان ضمن تأکید بر نظارت بیشتر بر قیمتها گفت: مهمترین وظیفه ما توجه به دغدغه مردم به خصوص در ماه مبارك رمضان است که باید بیش از گذشته تمام توان خود را در خدمت رسانی به مردم به کار گیریم.

رئيس ستاد تنظيم بازار شهرستان پارسيان افزود: در راستای تنظیم بازار و تامین ۱۰تن گوشت، ۳۰تن برنج و۳۰تن مرغ و ۲۰تن شكر مورد نیاز مردم در حال پيگيري و جذب هستيم كه برای مصرف نيمه اول ماه مبارك رمضان است و این روند تا پايان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

رادمهر بیان داشت: تامین مایحتاج ماه رمضان و توزیع آن در شهرستان، مهم و ضروری است که باید دستگاه های مرتبط ضمن هماهنگی نگذارند خللی در بازار به وجود آید. 

رادمهر با بیان اینکه تنظیم و کنترل بازار نقشی مهم در آرامش و رضایتمندی مردم دارد تصریح کرد: باید در کنترل و تنظیم بازار و جلوگیری از تخلفات احتمالی و نظارت جدی بر واحدهای صنفی تلاش بیشتر شود و از مسئولین ذیربط خواست با هرگونه گرانی خارج از موازین قانونی برخورد کنند.

فرمانداری ضمن تاکید بر تامین مایحتاج مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان گفتند: وظیفه همه ادارات مرتبط با ستاد تنظیم بازار این است که ضمن تامین مواد غذائی مورد نیاز مردم از جمله گوشت قرمز و سفید، با هر گونه گرانفروشی و اخلال در قیمتها توسط دلالان و افراد دیگر برخورد قاطع و جدی به عمل آورده شود.

کد خبر 2769883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha