۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۰۴

سرهنگ کمانکش تشریح کرد:

جزییات دستگیری یکی از خشن ترین باندهای سرقت در شرق استان تهران

جزییات دستگیری یکی از خشن ترین باندهای سرقت در شرق استان تهران

شرق استان تهران- رییس پلیس آگاهی شرق استان تهران از انهدام یکی از خشن ترین باندهای سرقت کشور در شرق استان تهران خبر داد .

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز سرهنگ محمد کمانکش در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به تلاش نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در جامعه اظهار داشت: نیروی انتظامی در راستای تأمین امنیت در جامعه با تمام توان در برابر متخلفان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی ایستادگی می کند.

رییس پلیس آگاهی نیروی انتظامی شرق استان تهران افزود: پلیس به صورت شبانه روزی برای برقرار نظم و امنیت تلاش می کند و در این راستا از همه توان و ظرفیت خود برای ایجاد رضایتمندی مردم بهره می جوید.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی شرق استان تهران از زمان تأسیس تاکنون تلاش کرده است تا در حوزه استحفاظی خود میزان رضایتمندی مردم از نظم و امنیت را بالا برده و در این راستا برنامه های متعددی را به اجرا گذاشته است.

سرهنگ کمانکش برخورد با سارقان را یکی از برنامه های نیروی انتظامی شرق استان تهران دانست و گفت: همواره مبارزه با سارقان خرد و کلان در دستور کار پلیس آگاهی شرق استان تهران قرار داشته است.

وی از انهدام یکی از خشن ترین باندهای سرقت کشور در شرق استان تهران خبر داد و افزود: با انجام چندین سرقت در شهرستان های مختلف کشور و حوزه شرق استان تهران، کارآگاهان این منطقه وارد عمل شدند و تحقیقات خود را برای به دام انداختن سارقان این باند آغاز کردند.

این مسئول یادآور شد: کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات خود به این نتیجه رسیدند که این باند اجناس سرقتی را از استان های دیگر به استان تهران منتقل و توسط مال خران به فروش می رساند.

وی گفت: این باند سرقت به صورت خشن و با شناسایی مراکزی از قبل اقدام به سرقت می کردند به طوری که در اخرین اقدام خود از انباری در شهرستان امل اقدام به سرقت  تلویزیون های ال ای دی به ارزش ۲۰۰ میلیون  تومان کردند.

سرهنگ کمانکش یادآور شد: بعد از بررسی و رصد کلیه مجرمین سابقه دار اعضای این باند ۱۲ شامل سارق و پنج مالخر توسط پلیس اگاهی شرق استان تهران در شهر تهران  شناسایی و دستگیر شدند.

این مسئول گفت: در سه ماهه اول سال جاری نیز پلیس آگاهی شرق استان تهران کارنامه موفقی را از خود به جای گذاشته است به طوری که دستگیری باند ۵ نفره سارقین احشام  و کشف چندین سلاح گرم  از این سارقین، دستگیری باند سه نفره سارقین منزل و اعتراف انها به ۴۶ فقره سرقت منزل، دستگیری باند ۳ نفره سارقین خودرو و لوازم داخل خودرو، کشف زمین خواری و باز گرداندن ۵۰۰ هکتار از ارضی ملی، کشف ۳۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و کشف ۴۶ هزار نخ سیگار قاچاق از جمله آن هاست.

کد خبر 2774884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha