۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۲۱

در ماه مبارک رمضان/

مدیران کردستان مصوبات ستاد شئون را اجرایی کنند

مدیران کردستان مصوبات ستاد شئون را اجرایی کنند

سنندج- جانشین دبیرستاد احیای امربه معروف ونهی از منکر کردستان گفت: مدیران استان کردستان باید مصوبات ستاد شئون را به صورت جدی اجرایی و عملیاتی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود الله مرادی ظهر امروز پنج شنبه در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های دینی استان که با دستور کار برنامه ریزی مناسبت های ماه مبارک رمضان در سنندج تشکیل شد، گفت: پشنهاد می شود برنامه"چریکه شه و" که یکی از پرمخاطب ترین برنامه های شبکه استانی کردستان است در ایام ماه مبارک رمضان بجای مسابقه موسیقی اقدام به برگزاری مسابقه قرآنی کند.

وی اظهارداشت: قاریان و حافظان قرآنی در استان را به برنامه دعوت کنند و سپس به افراد برتر جوایزی به رسم یادبود از سوی ارگان ها و دستگاه های مختلف اهدا شود.

جانشین دبیرستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر کردستان بیان کرد: هر سال در نمایشگاه های طرح ضیافت ضابطین امربه معروف و نهی از منکر هم در غرفه ای مستقر می شوند و به افرادی که اقدام به روزه خواری می کنند تذکرات لازم را می دهند.

الله مرادی افزود: سازمان صنعت، معدن وتجارت استان باید تعهد محکم و قاطعی از غرفه داران در خصوص نگه داشتن حرمت ماه مبارک رمضان بگیرد و برخورد جدی هم با خاطیان داشته باشد.

وی ادامه داد: اگر مصوبات ستاد شئون فقط در حد تشکیل جلسات باشد قطعا به جایی نخواهیم رسید و باید درراستای عملی کردن آنها  تلاش و همت بیشتری شود.

وی اظهارداشت: ستاد احیای در ماه مبارک رمضان به صورت غیرمستقیم بر بخش اداری استان نظارت می کند و گزارش نظارت را در پایان ماه به دبیرخانه ستاد شئون ارسال خواهد کرد.

جانشین دبیرستاد احیای امربه معروف ونهی از منکر کردستان بیان کرد: شورای امربه معروف و نهی از منکر در بخش اماکن، مساجد و محلات استان در این ماه فعال می شوند.

معاون فرهنگی شهرداری سنندج هم در این جلسه گفت: برپایی نمایشگاه عرضه محصولات مددجویان کمیته امداد در پارک 28 دی سنندج، برگزاری جشن رمضان و برگزاری 50 کلاس قرآنی از جمله برنامه های ما در این ماه مبارک است.

اسعد فرهادی افزود: افتتاح نگارخانه شهرداری، دیدار با خانواده شهدای رمضان استان و تهیه و توزیع بروشور اوقات شرعی از دیگر برنامه های ما در این ایام مبارک است.

 

 

کد خبر 2776377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha