۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۸:۵۳

عضو شورای شهر شیروان با اشاره به سفر روحانی به خراسان شمالی؛

استقبال ویژه از رییس جمهور پاسداشت شکوه و عزت ایران و ایرانی است

استقبال ویژه از رییس جمهور پاسداشت شکوه و عزت ایران و ایرانی است

بجنورد- عضو شورای شهر شیروان و مشاور استاندار خراسان شمالی با اشاره به سفر حجت الاسلام روحانی به استان گفت: استقبال ویژه از رییس جمهور در سفر به خراسان شمالی پاسداشت شکوه و عزت ایران و ایرانی است.

اسماعیل حسین پور در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سفر رییس جمهور به خراسان شمالی در یکشنبه هفته جاری، با بیان این که مردم استان خود را برای استقبال باشکوه از کاروان دولت تدبیر و امید آماده کرده اند، اظهار داشت: ما خراسانیان خو گرفته با خرداد خوب می دانیم که چگونه از پسِ توفان دیروز، رنگین کمان زیبای تدبیر و امید در آسمان آبی دل ها پدیدار شد و از آن پس، ثمره شیرین آری آگاهانه و هوشمندانه مان به حجت الاسلام حسن روحانی را یکی پس از دیگری چشیدیم.

وی اضافه کرد: ما هنوز هم چشم بر آن مرد و تدبیرش داریم و نیک می دانیم او برای بلندآوازگی این ملک و میهن و برای برپای ایستادگی عهد دیروزش، چه کرده است و چه باید بکند.

این فعال اصلاح طلب خراسان شمالی ادامه داد: حال ناباورانه در حالی که به پیشواز روزهای پر خاطره خرداد می رویم خبر حضور کاروان تدبیر و امید در دیار ما شوری شیرین در دل هزاران پیر و جوان برپا کرده است.

حسین پور اظهار کرد: امروز مردم خوب خراسان شمالی که نستوه فرزندان و شهیدان بلندآوازه ای را در دامان پرورانده اند و هنوز مردان ویلچرنشین و عصا به دستان استوار ایستاده اش سند سربلندی شان هستند و با آزادگان استوار ایستاده و ایثارگران از توفان گذشته اش، همچنان پاسدار عزت این سرزمین هستند، همه خوب می دانند که استقبال از حجت الاسلام روحانی، پاسداشت شکوه و عزت ایران و ایرانی است که فرزندانش برای دفاع از داشته های بزرگ مان، در برابر قدرتمندان جهان قدبرافراشته مانده اند.

به گفته وی مردم خوب خراسان شمالی از دورترین آبادی های این سرزمین تا شهرهای پرشکوفه اش، به رغم نداشته های بزرگ شان باز میهمان شان را عزیز می دارند و در روز موعود، غیرت نمی گذارد که در خانه بنشینی و باز پیر و جوان، لبخند بر لب و امید در دل، برای استقبال از رئیس جمهور صبور و صمیمی شان راهی خیابان می شوند تا در فرخنده روز خلق حماسه با شکوه ۲۴ خرداد، جهان پیشواز شکوهمند این مردم از فرزند شایسته ملت ایران دکتر روحانی را به تماشا بنشیند.

حسین پور اضافه کرد: حضور حجت الاسلام روحانی در سرزمین گنجینه فرهنگ ها و رنگین کمان اقوام فرصت ممتازی برای این استان است تا در کنار قابلیت های عظیم فرهنگی، صادقانه و صمیمیانه از داشته ها و نداشته هایمان با رئیس جمهور بگوییم و بی شک همدلی و همراهی مردم و دولتمردان می تواند گره از کار فرو بسته این مردم بگشاید.

وی اظهار داشت: این روزها مردم خوب خراسان شمالی که به میهمان نوازی و پاسداشت حرمت میهمان شُهره اند و ارادت شان را به حجت الاسلام روحانی نیک نمایانده اند، همچون چشمه ای از مهر و لبخند جوشیدن و چون گل روییدن گرفته اند و دل و دیارشان را با طراوت ساخته اند و حضور کاروان تدبیر و امید در دیارشان را انتظار می کشند.

عضو شورای شهر شیروان افزود: این مردم نجیب با امیدی روشن و با قلبی پر تپش، خیره در راهند تا با استقبالی ماندگار از کاروان تدبیر و امید، حضور سبزش در خراسان شمالی را با خاطرات خرداد ماناتر کنند.

کد خبر 2777132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha