۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۰۴

عیدی بیرانوند خبر داد:

۱۰۰ هکتار به مراکز تفریحی و گردشگری خرم آباد اضافه می شود

 ۱۰۰ هکتار به مراکز تفریحی و گردشگری خرم آباد اضافه می شود

خرم آباد - شهردار خرم آباد گفت: در سالجاری حداقل ۱۰۰ هکتار به مراکز تفریحی و گردشگری خرم آباد اضافه می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی عیدی بیرانوند شامگاه شنبه در مراسم افتتاحیه آبنما و بهسازی میران ناصرخسرو اظهار داشت: اراده مجموعه شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری بر این است که فضایی دلنشین و باطراوت برای مردم طراحی کند.

وی با بیان اینکه گسترش فضاهای سبز و تفریحی در دستور کار امسال شورای اسلامی شهر و شهرداری خرم آباد است، عنوان کرد: سعی بر این است که امسال بتوانیم حداقل ۱۰۰ هکتار به مراکز تفریحی و گردشگری خرم آباد اضافه کنیم.

شهردار خرم آباد با بیان اینکه مساحت میدان ناصرخسرو ۱۵۰ متر مربع با هزینه ۱۰۰ میلیون تومان است، ادامه داد: این میدان در گذشته یک میدان بسیار ساده بود که امروز توسط یکی از هنرمندان شهر با استفاده از الگوی معماری ایرانی اسلامی طراحی شده و توسط شهرداری منطقه دو اجرا شده است.

عیدی بیرانوند با اشاره به اینکه جدول گذاری این میدان به طول ۱۳۰ متر و هزینه هشت میلیون تومان انجام شده است، تصریح کرد: کاشی کاری این میدان به طول ۶۰ مترمربع و با هزینه هفت میلیون و۲۰۰ هزار تومان انجام شده است.

وی افزود: سنگ فرش میدان ناصرخسرو به طول ۱۲۰ مترمربع و با هزینه ای حدود ۲۰ میلیون تومان و همچنین احداث آبنمای سه طبقه این میدان با هزینه ۲۵ میلیون تومان انجام شده است.

شهردار خرم آباد با بیان اینکه تجهیز و راه اندازی آبنما ۳۰ میلیون تومان هزینه برده است، خاطرنشان کرد: تاسیسات و لوله کشی و برق این میدان نیز ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه داشته است.

کد خبر 2778022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha