۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۶

امام جمعه بجنورد در استادیوم تختی:

استقبال با شكوه مردم از هیئت دولت نشانه پیوند محکم ملت و دولت است

استقبال با شكوه مردم از هیئت دولت نشانه پیوند محکم ملت و دولت است

بجنورد- امام جمعه بجنورد گفت: مردم مومن و ولایتمدار این استان با استقبال با شكوه از كاروان دولت تدبیر و امید پیوند ناگسستنی دولت، ملت و روحانیت را به رخ جهانیان کشیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در مراسم استقبال مردم استان از رئیس جمهور و هیئت دولت که در استادیوم تختی بجنورد برگزار شد، خواستار رفع مشكلات جوانان این استان از سوی هیئت دولت شد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر بیكاری و نبود اشتغال مناسب، مهم ترین مشكل جوانان این استان است که دولت باید برای رفع این مشكل چاره اندیشی کند.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: مردم خراسان شمالی با استقبال با شكوه از كاروان دولت تدبیر و امید به جهانیان اعلام كردند كه پیوند بین دولت، ملت و روحانیت، پیوندی ناگسستنی است.

امام جمعه بجنورد با اشاره به حضور گسترده مردم استان در مراسم استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت اظهار داشت: مردم استان امروز در سالروز ۲۴ خردادماه، بار دیگر با آرمان های نظام و مقام معظم رهبری تجدید بیعت وحمایت خود را از دولت اعلام كردند.

وی تصریح كرد: خراسان شمالی استانی شهید پرور است كه دو هزار و ۸۰۰ شهید، پنج هزار جانباز و آزاده تقدیم نظام اسلامی كرده است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: امیدواریم حضور دولت تدبیر و امید در این استان برای مردم این استان فرصت مغتنمی باشد و با تصمیمات و مصوبات هیئت دولت زمینه رفع مشکلات مردم و توسعه و آبادانی خراسان شمالی فراهم شود.

کد خبر 2778417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha