۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۰۴

همزمان با سفر رییس جمهور به خراسان شمالی؛

فاز نخست مجتمع توانبخشی ایثارگران خراسان شمالی افتتاح شد

فاز نخست مجتمع توانبخشی ایثارگران خراسان شمالی افتتاح شد

بجنورد- همزمان با سفر ریاست جمهوری به خراسان شماللی فاز نخست مجتمع توانبخشی ایثارگران بجنورد با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر یکشنبه و همزمان با سفر رییس جمهور و هیئت دولت یازدهم به خراسان شمالی، با حضور حجت الاسلام سیدمحمد علی شهیدی محلاتی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، فاز نخست مجتمع توانبخشی ایثارگران بجنورد به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام تقی عزیزی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی در مراسم افتتاح این طرح، با بیان این که فاز نخست مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران بجنورد شامل هشت هزار متر مربع است، اضافه کرد: تاکنون برای احداث این مجتمع بیش از ۱۱ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان این که مجتمع مزبور دارای سالن ورزشی چند منظوره، استخر شنای سرپوشیده و سالن آمفی تئاتر استف اظهار داشت: این مجتمع با اهداف درمانی و توانبخشی به جانبازان و ایثارگران احداث شده است.

حجت الاسلام عزیزی با اشاره به این که علاوه بر موارد مذکور، فضاهای توانبخشی، فرهنگی، سلف سرویس و بخش های مختلف ورزشی از دیگر ظرفیت های این مجموعه بزرگ به شمار می رود، افزود: فازهای بعدی این مجتمع در زمینی به مساحت ۱۴ هزار و ۷۰۰ و زیربنای چهار هزار و ۶۰۰ متر مربع در شهرک شاهد با تمامی امکانات فرهنگی، ورزشی و رفاهی در دست ساخت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، خراسان شمالی حدود دو هزار و ۸۰۰ شهید و بیش از هفت هزار جانباز دارد.

رییس جمهور و هیئت دولت یازدهم صبح یکشنبه در نوزدهمین سفر استانی دولت یازدهم به خراسان شمالی سفر کردند.

کد خبر 2778765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha