۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۱۲

همزمان با سفر رییس جمهور به خراسان شمالی؛

۵ هزار واحد مسکن مهر در خراسان شمالی افتتاح شد

۵ هزار واحد مسکن مهر در خراسان شمالی افتتاح شد

بجنورد- همزمان با سفر رییس جمهور و هیئت دولت یازدهم به خراسان شمالی چهار هزار و ۸۹۰ واحد مسکن مهر در سه شهر مختلف این استان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر یکشنبه و همزمان با سفر رییس جمهور و هیئت دولت تدبیر و امید به خراسان شمالی، چهار هزار و ۸۹۰ واحد مسکن مهر در شهرهای بجنورد، اسفراین و شیروان به بهره برداری رسید.

 بیشترین واحدهای مسکونی افتتاح شده مربوط به گلستان شهر بجنورد بود که با حضور قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر و شماری از مسئولان محلی خراسان شمالی افتتاح و به متقاضیان واگذار شد.

علی‌اصغر بدیعی، مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در مراسم بهره برداری از این واحدهای مسکن مهر، با اشاره به این که گلستان‌شهر بجنورد مهم ترین سایت مسکن مهر استان محسوب می شود، اضافه کرد: از تعداد حدود پنج هزار واحد مهر که امروز به صورت رسمی افتتاح شد، سه هزار و ۶۹۰ واحد در بجنورد، ۵۶۰ واحد در شیروان و ۶۴۰ واحد در اسفراین واقع شده است.

وی با بیان این که واحدهای مسکن مهر تحویل داده شده در استان در قالب اجاره پنج ساله، ۹۹ ساله، تفاهمنامه سه جانبه و خودمالکی به متقاضیان تحویل داده شده است، اظهار داشت: برای ساخت و تکمیل این واحدهای مسکونی مهر افزون بر ۲۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان اعتبار از محل آورده و تسهیلات پرداختی هزینه شده است.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی قیمت تمام شده هر واحد مسکن مهر در استان به صورت میانگین ۴۵ میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار مهر، رییس جمهور و هیئت دولت تدبیر و امید صبح امروز در نوزدهمین سفر استانی وارد خراسان شمالی شدند.

کد خبر 2778776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha