۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۵۲

ساعت پخش سریال‌های سیما در ماه مبارک رمضان

ساعت پخش سریال‌های سیما در ماه مبارک رمضان

ساعت پخش دقیق سریال‌های سیما در ماه مبارک رمضان جهت اطلاع مخاطبان از سوی معاونت سیما اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق جدول پخش و زمان بندی انجام شده سریال «پایتخت» از شبکه یک سیما هر شب ساعت ۲۲، سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» از شبکه دو سیما هر شب ساعت ۲۳، سریال «دردسرهای عظیم» از شبکه سه سیما هر شب ساعت ۲۱:۱۰ و سریال «خاک و نمک» از شبکه پنچ سیما تولید کشور سوریه و لبنان هر شب ۱۹:۴۵ روی آنتن می‌رود.

مجموعه «دردسرهای عظیم» شبکه سه به دلیل تلاقی با زمان برگزاری بازی‌های تیم ملی والیبال ایران در تاریخ‌های ۲۹ و ۳۱ خرداد و ۵،۷،۱۲،۱۳ تیر پخش نمی‌شود.

در شب‌های قدر، مینی سریال «فراموشی» به کارگردانی سعید سلطانی در پنچ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به جای سریال «پایتخت» و مینی سریال «نیاز» به کارگردانی حسین سهیلی زاده از شبکه سه پخش می‌شود.

کد خبر 2779728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ازیتا عبادی نسب ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
      0 0
      عالی
    • nima ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
      0 0
      نامه سرگشاده به محسن تنابنده، سیروس مقدم ، الهام غفوری و تمامی عوامل سریال پایتخت بارها گفته ایم و اکنون نیز می گوییم ظرفیت ما مازندرانی ها بالا است که شما تاکنون توانسته اید مجموعه سریال های پایتخت را بسازید و این را نیز اعلام می کنیم در صورتی که از مازندران سریال غیر طنز با زبان مازنی نه سبک صحبت عوامل پایتخت برای کل کشور پخش می شد آن وقت نگرانی ما در مورد ساخته های شما کمتر بود اما در این میدان خالی که فقط پایتخت در حال معرفی مازندرانی ها به کل کشور می باشد ما نگران هستیم، نگران اینکه این فر