۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۵۸

قوانلو:

طرح نظارتی ویژه ماه رمضان در گلستان آغاز شد

طرح نظارتی ویژه ماه رمضان در گلستان آغاز شد

گرگان- رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان گفت: طرح نظارت بازار ویژه ماه مبارک رمضان در استان از ۲۵ خرداد همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسینقلی قوانلو، عصر دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: طرح پایش بازار ویژه ماه مبارک رمضان  از ۲۵ خرداد آغازشده و تا ۳۰ تیر ادامه دارد و این طرح در تمامی شهرستان ها با اولویت در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای عمومی برای تهیه انواع مواد غذایی پرمصرف این ایام  به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، میوه و سبزیجات، روغن، خرما و شیرینی های مرسوم این ماه،. طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ماه مبارک رمضان به منظور پیشگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت کالاها و خدمات با پایش مستمر بازار و توجه ویژه به  نظارت بر تامین و توزیع به موقع کالا و خدمات پر تقاضای این ماه اجرایی می شود.

قوانلو تصریح کرد: ستادهای خبری ویژه این طرح در سراسر استان فعال شده است و گشت های مشترک با نیروی انتظامی، اصناف و دانشگاه علوم پزشکی نیز در این ایام انجام می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با اشاره به این که با واحدهایی که تظاهر به روزه خواری کنند به شدت برخورد می شود، گفت: تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی با استفاده از توان ظرفیت تشکل های صنفی و نهادهای مردمی  همزمان با سراسر کشور در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: اداره کل تعزیرات استان نیز تشدید مجازات پرونده های ارسالی از ستاد تنظیم بازار ماه رمضان را در دستور ویژه کار خود قرار داده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: بخش تنظیم بازار موادی که در حوزه کشاورزی است به عهده جهاد است و هماهنگی های لازم توسط این سازمان برای تامین مواد مورد نیاز مردم صورت گرفته است.

قوانلو بیان کرد: مردم استان در صورت  مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی و احتکار مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ واحد رسیدگی به شکایات مردمی سازمان اطلاع دهند تا در اسرع وقت به تخلفات رسیدگی شود.

کد خبر 2779819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha