۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۵۰

برنامه های سفر معاون اول رئیس جمهور به چهارمحال وبختیاری تشریح شد

برنامه های سفر معاون اول رئیس جمهور به چهارمحال وبختیاری تشریح شد

شهرکرد - معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری برنامه های سفر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به این استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، گودرز امیری عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران استان با تشریح برنامه های سفر معاون اول رئیس جمهور به چهارمحال وبختیاری، اظهار داشت: معاون اول رئیس جمهور ساعت هشت صبح روز سه شنبه هفته جاری وارد فرودگاه شهرکرد می شود و مورد استقبال مسئولان استان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: بعد از مراسم استقبال، معاون اول رئیس جمهور به سمت شهر ناغان این استان حرکت می کنند و جاده جایگزین کارون چهار و پل زیر قوسی این جاده را افتتاح می کند .

رئیس ستاد برنامه ریزی سفر معاون اول رئیس جمهور به استان عنوان کرد: این جاده با تخصیص اعتبارات دولت تدبیر و امید و با همت پیگیری مسئولان استان احداث شده است.

امیری با اشاره به برنامه های دیگر سفر معاون اول رئیس جمهور به استان، عنوان کرد: افتتاح کارخانه کاشی سازی، افتتاح سد سورک و فرهنگسرای بزرگ شهرکرد از دیگر برنامه های سفر معاون اول رئیس جمهور به استان است.

رئیس ستاد برنامه ریزی سفر معاون اول رئیس جمهور به استان ادامه داد: بازدید از یکی روستاهای استان چهارمحال و بختیاری نیز از برنامه های سفر معاون اول رئیس جمهور است.

وی بیان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مجلس و مسئولان استان و همچنین حضور در شورای اداری استان نیز از دیگر برنامه های سفر معاون اول رئیس جمهور به استان است.

کد خبر 2779919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha