۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۸:۴۵

از ابتدای ماه رمضان

رادیو گفتگو ۱۸ ساعته می‌شود/ به‌دنبال ارتباط با مخاطب بیشتر

رادیو گفتگو ۱۸ ساعته می‌شود/ به‌دنبال ارتباط با مخاطب بیشتر

رادیو گفتگو از ابتدای ماه مبارک رمضان به صورت ۱۸ ساعته فعالیت خواهد کرد که برنامه های این شبکه در ماه رمضان به صورت تامینی و بازپخش برنامه های روز قبل خواهد بود.

رضا کوچک‌زاده مدیر رادیو گفتگو در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تغییرات در کنداکتور پخش رادیو گفتگو بیان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان ۶ ساعت به کنداکتور پخش برنامه های شبکه اضافه می شود.

وی ادامه داد: فعلا در کنداکتور برنامه های صبح از برنامه های تامینی و پخش شده روز قبل استفاده خواهد شد یعنی از ساعت ۶ تا ۷ صبح ترتیل قرآن و ۷ تا ۸ صبح برنامه «رهیافت» ویژه برنامه ماه رمضانی شبکه که هر روز عصر ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ با موضوع بررسی کارکرد دین در عصر حاضر روی آنتن می رود، بازپخش می شود. همچنین در چهار ساعت باقی مانده یعنی ۸ تا ۱۲ نیز تکرار چهار برنامه زنده بعدازظهر (گفتگوی اجتماعی، گفتگوی سیاسی، گفتگوی اقتصادی و مناظره) روی آنتن می رود که این باکس زمانی در روزهای پنجشنبه و جمعه تغییر می کند.

مدیر رادیو گفتگو به برنامه های این شبکه بعد از ماه مبارک رمضان اشاره و عنوان کرد: طرح های خوبی برای یک برنامه صبحگاهی ارایه شده است و ما از ساعت ۶:۳۰ تا ۸:۳۰ صبح یک برنامه زنده مجله‌محور خواهیم داشت که این مجله شامل صفحات فرهنگ، سیاست، اقتصاد، علم و فناوری و مباحث روز می شود. این برنامه چهار بخش مستقل دارد و هر بخش مجری مستقل خود را خواهد داشت. همچنین در حال دریافت طرح های پیشنهادی یک برنامه زنده گفتگومحور برای ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ صبح هم هستیم.

وی در پایان درباره اضافه کردن این ۶ ساعت به کنداکتور شبکه اعلام کرد: هدف ما این بود که در سالی که به نام سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» مزین شده است، بتوانیم در راستای بسط و گسترش فضای گفتگو و تفاهم در سپهر رسانه ای کشور حضور موثرتری داشته باشیم و از این طریق طیف گسترده تری از مخاطبان را جذب و درگیر برنامه های شبکه کنیم چون در حال حاضر برنامه های مناسبی در رادیو گفتگو تولید می شود که می توانیم با بازپخش آنها برای آن دسته از مخاطبانی که نتوانسته اند از برنامه ها استفاده کنند امکان برنامه ریزی برای شنیدن و استفاده از این برنامه ها را فراهم کنیم.

کد خبر 2780677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهدی ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      0 0
      در خبر قبلی از رادیو گفتگو شیطنت رسانه ای کردید گفتید قراره حذف بشه دیدید نشد؟