۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۹:۱۲

برترین‌های جشنواره بازی‌های بومی محلی بانوان قم مشخص شدند

برترین‌های جشنواره بازی‌های بومی محلی بانوان قم مشخص شدند

قم - جشنواره ورزشی بازی‌های بومی محلی بانوان و مراسم تجلیل از برترین‌های این جشنواره ورزشی با حضور ورزشکاران تمام بخش‌ها در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره بازی‌های بومی محلی بانوان استان قم به همت و تلاش هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری قم شامگاه سه‌شنبه با حضور ۹۰ ورزشکار از تمامی بخش‌های استان برگزار شد.

این جشنواره به همت هیئت روستایی عشایری و به میزبانی بخش خلجستان در سه رشته ورزشی شامل طناب‌کشی، والیبال و هفت‌سنگ به انجام رسید و نفرات برتر آن مورد تقدیر قرار گرفتند.

دبیر هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی‌محلی استان قم در حاشیه این مراسم در گفتگو با مهر گفت: در رقابت‌های رشته والیبال، تیم جعفریه به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های بانوان بخش مرکزی و خلجستان به ترتیب توانستند عناوین دوم و سوم را از آن خود کنند.

جلال سعادتمند اظهار داشت: در مسابقات رشته طناب‌کشی تیم سلفچگان موفق به کسب مقام اول شد و تیم کهک عنوان دومی را به‌دست آورد و جایگاه سومی به تیم بخش مرکزی رسید و بخش خلجستان توانست در رقابت‌های هفت سنگ به مقام نخست برسد و تیم کهک دوم شد و تیم بخش جعفریه به مقام سومی این دوره از رقابت‌ها رسید.

مراسم پایانی و اهدای جوایز تیم‌های برتر این جشنواره با حضور روح‌الله رمضانی معاون توسعه و امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان، اسماعیل زند رئیس اداره ورزش روستایی و دوعلی مسئول ورزش بخش خلجستان به انجام رسید.

در مسابقات طناب‌کشی مردان نیز که  به میزبانی ورزشگاه ۶۰۰ نفري شهید رضاییان قم برگزار شد که پس ازانجام ۶ مسابقه متوالی در نهایت تیم بخش مرکزی به مقام اول، بخش خلجستان مقام دوم وبخش سلفچگان به مقام سوم دست پیداکردند.

کد خبر 2781030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha