۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۴

صدور مجوز راه اندازی ۵ مرکز رشد در دانشگاه آزاد

صدور مجوز راه اندازی ۵ مرکز رشد در دانشگاه آزاد

رئیس مرکز توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی از صدور مجوز راه اندازی ۵ مرکز رشد در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شانزدهمین جلسه شورای راهبری و سیاستگذاری مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی به منظور تبیین و تشریح سیاست های دانشگاه در زمینه مراکز رشد و صدور مجوز راه اندازی مرکز رشد با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

این جلسه با حضور واشقانی معاون پژوهش و فناوری و رئیس شورای راهبری و سیاستگذاری مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی، نماینده وزارت علوم، تحقیقات فناوری و سایر اعضاء برگزار شد.

داوود ثمری رئیس مرکز توسعه فناوری و ارتباط با صنعت هدف از تشکیل این شورا را توسعه کمی و کیفی شرکت های دانش بنیان و استقرار این شرکت ها در مراکز رشد و نیز سیاستگذاری مناسب و نظارت بر عملکرد این مراکز و کمک به راه اندازی در واحدهای دانشگاهی و استفاده حداکثری از امکانات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی به منظور شناسایی ایده ها و کار آفرینان دانشگاهی عنوان کرد.

وی افزود: در این جلسه برنامه کسب و کار ۵ مرکز رشد از واحدهای دانشگاهی خمین، لنجان، شیراز، ایرانشهر و پردیس بررسی شد و مجوز راه اندازی ۵ مرکز رشد با استقرار ۱۹ واحد فناور در سال اول صادر شد، با صدور مجوز این مراکز رشد، تعداد مراکز رشد در دانشگاه آزاد اسلامی به ۶۷ مرکز و ۴۷۰ واحد فناور مستقر در آن خواهد رسید.

کد خبر 2781210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha