۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۹:۳۸

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

بانوان مبلغ پاسخگوی نیازهای کنونی جامعه باشند

بانوان مبلغ پاسخگوی نیازهای کنونی جامعه باشند

بجنورد- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: خواهران مبلغ با تحقیق و پژوهش پیرامون موضوعات مختلف اجتماعی باید پاسخگوی نیازهای کنونی جامعه باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام  علی خادمی در کارگاه آموزشی مبلغات سنتی شهرستان بجنورد با اشاره به  نقش زنان در جامعه اسلامی افزود: بانوان از ظرفیت و توانایی های تعلیمی و تبلیغی ویژه ای برخوردارند که از این ظرفیت عظیم باید به نحو مطلوب استفاده شود.

وی با بیان اینکه زنان جامعه یکی از ارکان ساخت تمدن اسلامی مد نظر رهبری هستند، اظهار داشت: زنان با رویکردهای تربیتی خود، راه را برای پیشبرد بهتر امور و دستیابی به اهداف، مشخص می‌کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی  غفلت مادران از نقش تربیتی فرزندان و همچنین وظیفه همسرداری را یکی از مهمترین آسیب ها عنوان کرد و گفت: هنر یک زن، تربیت فرزند صالح و ولایی است.

حجت الاسلام خادمی افزود: نگاهی به کارنامه آموزشی و تبلیغی بانوان در صدر اسلام و دنیای معاصر نشان می دهد آنجا که زنان مؤمن، دین باور و زمان آشنا در عرصه تعلیم و تربیت و تبلیغ دین حضور فعال داشته اند، به رشد فرهنگ دینی جامعه کمک کرده و توانسته اند نسلی شاداب، فعال و رو به رشد تربیت کنند.

وی تصریح کرد: شما مبلغان دینی باید با اخلاق مداری و صبر و استقامت در کارها، مسائل دینی و ارزشی را به مردم و گروه هدف بدون حب و بغض انتقال دهید.

حجت‌الاسلام خادمی با بیان اینکه شما خواهران مبلغ و مدیران جلسات خانگی نباید اجازه بدهید که کوچکترین بدعت و خرافه به این مجالس نفوذ پیدا کند گفت: این بدعت ها و خرافات راه انحرافی از دین است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خواهران مبلغ را به مطالعه و تحقیق در حوزه دین  دعوت کرد.

کد خبر 2782402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha