۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۵

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خبر داد:

برگزاری برنامه های گرامیداشت هفتم تیر در ۵۰۰ نقطه خراسان شمالی

برگزاری برنامه های گرامیداشت هفتم تیر در ۵۰۰ نقطه خراسان شمالی

بجنورد- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری برنامه های ویژه بزرگداشت شهدای هفتم تیر در ۵۰۰ نقطه شهری و روستایی استان خبر داد.

حجت الاسلام محمدعلی سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به فرا رسیدن هفتم تیرماه، سالگرد شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام خمینی(ره) با انفجار بمب به دست گروهک منافقین در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیرماه سال ۶۰، بر برگزاری باشکوه برنامه های این مناسبت در استان تأکید کرد.

وی با بیان این که در این زمینه همزمان با هفتم تیرماه و هفته قوه قضاییه، همزمان با سراسر کشور در خراسان شمالی نیز برنامه های متعددی پیش بینی شده است، اضافه کرد: در این هفته در مجموع ۵۰۰ برنامه در شهرها و روستاهای این استان با حضور مسؤولان شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود.

حجت الاسلام سالاری اظهار داشت: محوری ترین مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در خراسان شمالی، در بجنورد، مرکز استان با سخنرانی محمدرضا باهنر، نایب رییس مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این که در حادثه هفتم تیر دو مسؤول اهل خراسان شمالی نیز به شهادت رسیدند، افزود: دو شهید هفتم تیرماه سال ۶۰، شهید طیبی از شهرستان اسفراین و شهید صادقی از شهرستان گرمه بودند که در مراسمات گرامیداشت این روز در خراسان شمالی، م مقام این دو شهید به صورت ویژه مورد تجلیل قرار می گیرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در خاتمه با بیان این که حادثه هفتم تیر و شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب، نقطه عطفی در تاریخ این سرزمین و نظام جمهوری اسلامی بود، اظهار کرد: شهادت مظلومانه این شهیدان زمینه ساز روشنگری انقلاب و رسوا شدن منافقان و دشمنان اسلام و انقلاب شد.

کد خبر 2783681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha