۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۶

هیئت تصفیه موسسه میزان اعلام کرد:

سپرده سهامداران موسسه «میزان» تاسقف ۲۰ میلیون ریال پرداخت می شود

سپرده سهامداران موسسه «میزان» تاسقف ۲۰ میلیون ریال پرداخت می شود

مشهد- بر اساس مصوبه هیئت تصفیه تعاونی اعتبار منحله موسسه میزان تا سقف ۲۰ میلیون ریال سپرده های سهامداران بر اساس جدول تنظیمی به آنها بازپرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، موسسه «میزان» که پس از ۱۵سال فعالیت به طور رسمی با موافقت رییس کل بانک مرکزی و استاندار خراسان رضوی مستند به بند یک نامه شماره ۹۴/۵۰۸۵۹ در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری با حضور استاندار خراسان رضوی منحل اعلام شد با تشکیل هیئت تصفیه تصمیم به بازگرداندن سپرده های خرد تا سقف ۲۰ میلیون ریال گرفته است.

موسسه مالی و اعتباری میزان که حوزه فعالیتش با بیش از ۸۰ شعبه به طور عمده در استان های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی متمرکز بود از دی ماه گذشته با بحران مالی مواجه شد تا حدی که بسیاری از سپرده‌گذاران تاکنون موفق به خارج کردن سرمایه‌شان از این موسسه نشدند.

بلوکه شدن سپرده های مردم در این موسسه در طی یکسال گذشته با موجی از اعتراضات همراه بوده است چنانچه که در روز گذشته نیز بسیاری از سپرده گذاران برای تعیین تکلیف سپرده های خود باری دیگر به استانداری مراجعه کرده و خواستار توجه ویژه استاندار به این موضوع شدند.

پرداخت سپرده ها بر اساس جدول و تا سقف ۲۰ میلیون ریال

بر همین اساس و به استناد اطلاعیه شماره دو مدیران تصفیه شرکت تعاونی منحله میزان که از طرف استانداری خراسان رضوی منتشر شده طیق مصوبه مورخه ۹۴/۳/۳۰ هیئت تصفیه این شرکت تعاونی تصمیم گرفته به منظور حمایت از سرمایه گذاران خرد تا سقف ۲۰ میلیون ریال سپرده آنان برابر با جدول تنظیم شده پرداخت کند.

بنا بر این اطلاعیه تمامی سپرده گذارانی که سپرده آن ها تا سقف ۱۰ میلیون ریال است از تاریخ سوم تیرماه سال جاری لغایت چهاردهم تیرماه و  آن دسته از سپرده گذاران که سپرده آنها تا سقف ۲۰  میلیون ریال است از ۱۵ تیرماه باید به شعب تعاونی اعتبار منحله میزان مراجعه و ضمن اخذ تاییدیه مبلغ سپرده خود با دریافت برگ گواهی موجودی جهت دریافت این مبلغ به شعب بانک صادرات مراجعه کنند.

 بلاتکلیفی کارکنان میزان
به گزارش خبرنگار مهر، در حالیکه بسیاری از سپرده گذاران این موسسه تاکنون به بهانه های مختلف با حضور و مراجعه در استانداری خراسان رضوی خواستار باز پس گیری مطالبات خود شدند کارکنان این موسسه نیز خواستار تعیین تکلیف و وضعیت شغلی خود هستند.

در همین رابطه ده ها نفر از پرسنل موسسه مالی و اعتباری منحل شده میزان در طی هفته گذشته با مراجعه به استانداری خراسان رضوی خواستار توجه مسئولان و استاندار خراسان رضوی در خصوص تعیین تکلیف وضعیت خود شدند.

کارمندان این موسسه مالی و اعتباری با بیان اینکه امنیت شغلی و خانوادگی آنها با انحلال این موسسه به خطر افتاده و بلاتکلیف هستند خواستار حمایت جدی از طرف مسئولان شدند.

 

 

کد خبر 2783886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • صادق ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
      0 0
      پول سپرده من بیچاره که حاصل فروش آپارتمانم بوده و در رویای تهیه آپارتمان بهتری بودم چی میشه لااقل باید درصدی از سپرده ها را برای تمامی افراد آزاد میکردند
    • م ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
      0 0
      این چه وضعشه،؟؟ تاخرتیر فقط اونهایی ک2تومن پول دارن؟؟؟حتماً همینطور1تومن 1تومن اضافه میکنین..اینطوری ک ما معلوم نیس کی به پولمون برسیم...خدا ازشون نگذره الهی..بدبخت کردن مردمو..
    • ج د ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
      0 0
      ضمن سلام اگر یکی از این مسئولینی که حکم به انحلال این موسسه داد در این جا سپرده گذاشته بود باز هم چنین تصمیمی میگرفتند؟
    • م.م. ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
      0 0
      باسلام.حداقل اگر این موسسه مشغول به فعالیت بود امیدبه بازپس گیری پولمان بیشتر بود.الان به ما که زندگی مان را فروخته وبه امید وام گرفتن مبالغ بیشتری سپرده گذاری کردیم ظلم خواهدشد.
    • محمد معین ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      0 0
      خود کرده را تدبیر نیست تازه معلوم نیست بدن یا ندن. ..