۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۴۶

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر:

تکمیل دانشکده معماری بوشهر نیازمند ۳۰ میلیارد ریال است

تکمیل دانشکده معماری بوشهر نیازمند ۳۰ میلیارد ریال است

بوشهر - مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: تکمیل دانشکده معماری بوشهر نیازمند ۳۰ میلیارد ریال است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد رستمی ظهر یکشنبه در نشست بررسی روند ساخت دانشکده معماری بوشهر اظهار داشت: این پروژه به عنوان یکی از طرح‌های مهم راه و شهرسازی استان بوشهر در دستور کار است و تلاش داریم تا در زمان مناسب شاهد تکمیل طرح باشیم.

وی به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه از مهرماه این دانشکده باید میزبان دانشجویان دانشگاه خلیج فارس باشد، باید فاز نخست پروژه تا قبل از این زمان تکمیل شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر به تاکید مدیریت ارشد استان بوشهر بر تکمیل و بهره‌برداری از این طرح اشاره کرد و افزود: پروژه دانشکده هنر و معماری بوشهر دارای اهمیت بسیار بالایی است و ما نیز از همه توان برای تسریع در اجرای آن استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون برای ساخت دانشکده هنری و معماری بوشهر ۷۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است، عنوان کرد: برای تکمیل فاز نخست این دانشکده ۳۰ میلیارد ریال دیگر نیاز است.

رستمی همچنین در ارتباط با طرح‌های راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: طرح‌های بسیار مهمی را نیز در حوزه راه‌های استان در دستور کار داریم که شش پروژه بزرگراهی از مهمترین طرح‌ها است که طی امسال و سال آینده اجرا و تکمیل خواهند شد.

وی به تلاش‌های صورت گرفته برای سرعت بخشیدن به اجرای طرح‌های بزرگراه برازجان - گناوه و همچنین بزرگراه گناوه - دیلم اشاره کرد و ادامه داد: در آینده نزدیک شاهد اجرای طرح بزرگراه محور دالکی - کنارتخته خواهیم بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از اجرای عملیات آسفالت لایه توپکا در پروژه محور ساحلی بوشهر - شیف - گناوه خبر داد و بیان داشت: این طرح از کیلومتر ۲۸ تا ۴۰ در دست اجرا است که دارای پیشرفت ۵۵ درصدی است و اعتبار ان نیز ۲۵ میلیارد ریال است.

کد خبر 2784184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha