۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۲۴

در قالب مصوبات سفر ریاست جمهوری؛

۹۳میلیارد تومان برای تکمیل مراکز درمانی خراسان شمالی هزینه می شود

۹۳میلیارد تومان برای تکمیل مراکز درمانی خراسان شمالی هزینه می شود

بجنورد- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی از هزینه کرد بیش از ۹۳ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل مراکز درمانی این استان در قالب مصوبات سفر ریاست جمهوری به این استان خبر داد.

ابراهیم گلمکانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به این که در سفر رییس جمهور و هیئت دولت تدبیر و امید در مجموع ۹۳ میلیارد تومان اعتبار به بخش بهداشت و درمان استان اختصاص یافت، اظهار کرد: این اعتبار برای تکمیل مراکز درمانی شهرهای مختلف خراسان شمالی مصوب شد.

وی اضافه کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان براي تکميل بيمارستان ۲۸۰ تختخوابي بجنورد ۴۳ میلیارد تومان مصوب شد که با جذب این اعتبار، بیمارستان جدید بجنورد در سال آینده افتتاح شده و به بهره برداری می رسد.

گلمکانی ادامه داد: علاوه بر این دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در حال پیگیری برای ارتقای بیمارستان ۲۸۰ تختخوابی بجنورد به ۳۲۰ تختخواب است.

وی با اشاره به این که همچنین در سفر هیئت دولت تدبیر و امید به استان برای تکمیل بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شیروان نیز ۲۹ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد، اضافه کرد: با جذب این اعتبار بخش اعظمی از مشکلات این بیمارستان شیروان مرتفع خواهد شد.

گلمکانی اظهار داشت: افزون بر این در سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی برای تکمیل فاز دوم بيمارستان ۶۴ تختخوابي جاجرم به همراه بخش سوختگي بيمارستان امام علي(ع) بجنورد نيز ۲۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی همچنین در مورد ساخت کلینیک درمانی فارج، افزود: ساخت این کلینیک به حدود ۷۰۰ میلیون الی یک میلیارد تومان اعتبار نیازمند است.

 

کد خبر 2784804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha