۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۷:۱۸

رئیس سازمان، صنعت، معدن، تجارت استان کرمانشاه:

ایجاد شهرک های مشاغل صنفی/ارائه آموزشهای فنی وکارشناسی به صنوف

ایجاد شهرک های مشاغل صنفی/ارائه آموزشهای فنی وکارشناسی به صنوف

کرمانشاه- رئیس سازمان صنعت، معدن، تجارت استان کرمانشاه، از ایجاد شهرک های مشاغل صنفی و ارائه آموزش های فنی و کارشناسی به صنوف خبرداد.

رضا رحیمی بعد از ظهر دوشنبه در همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار اصناف کرمانشاه با اشاره به اینکه بازار یکی از نمودهای عینی اقتصاد کرمانشاه است گفت: از دیرباز بازار کرمانشاه مکانی برای تجارت و بازرگانی بوده است.

وی از وجود ۱۴ اتاق اصناف و ۲۶۰ اتحادیه صنفی در استان کرمانشاه خبرداد و همکاری تنگاتنگ سازمان صنعت، معدن، تجارت با این اتاق مانند برگزاری انتخابات اتاق اصناف در استان را یادآور شد. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ، واحدهای صنفی را در ایجاد رونق اقتصادی بسیار تاثیرگذار دانست.

رحیمی از ایجاد چند شهرک مشاغل صنفی با همکاری اتاق بازرگانی استان خبرداد و آن را از اولویت های سازمان صنعت، معدن، تجارت برشمرد و گفت: سعی داریم در این شهرک ها آموزش های فنی و کارشناسی نیز به اصناف ارائه شود.  

وی ایجاد این شهرک را در استانی چون کرمانشاه که از گذشته های دور مهد تجارت بوده ضروری دانست و گفت: هم اکنون در برخی از شهرستان های استان این ظرفیت و شهرک ها وجود دارد اما در شهرستان کرمانشاه که نیمی از جمعیت استان را در خود جای داده است این شهرک وجود ندارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، ایجاد این شهرک ها را نیز در توسعه روز افزون استان از نظر اقتصادی بسیار موثر دانست و ایجاد ۳۰ هزار شغل در استان را مستلزم ایجاد چنین شهرک هایی در کنار سایر ظرفیت ها اعلام کرد.

وی به احداث شهرک مشاغل کرمانشاه که مربوط به شهرداری است اشاره کرد و گفت: این شهرک که در دولت آباد واقع است هم اکنون  نیمه کاره مانده و امیدواریم با تعیین تکلیف شهردار جدید، آن نیز تعیین تکلیف شده و به نتیجه برسد و در اشتغال شهر کرمانشاه نیز موثر باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، در پایان، تحقق مصوبه معافیت مالی تمام کارگاه های استان که در سفر وزیر اقتصاد مطرح شد را عاملی موثر در ایجاد مشاغل جدید عنوان کرد.

کد خبر 2785080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha