۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۶

از ۵ تا ۲۵ ماه مبارک رمضان؛

۸ نمایشگاه قرآن در هشت شهرستان خراسان شمالی برپا می شود

۸ نمایشگاه قرآن در هشت شهرستان خراسان شمالی برپا می شود

بجنورد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: از پنجم تا بیست و پنجم رمضان امسال هشت نمایشگاه تخصصی قرآن کریم در هشت شهرستان استان برگزار می شود.

حسین ثابت قدم وحید در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری هشت نمایشگاه قرآن کریم در هشت شهرستان خراسان شمالی خبر داد و افزود: این نمایشگاه در بازه زمانی پنجم تا بیست و پنجم ماه رمضان به ترتیب در شهرستان های بجنورد، شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، فاروج، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که ارائه و فروش نشرمکتوب، فروش نرم افزارهای قرآنی واسلامی و نمایش و فروش آثار هنری هنرمندان مهمترین بخش های این نمایشگاه ها هستند، اظهار داشت: افزون بر این برگزاری محافل انس با قرآن کریم، اجرای تئاتر های خیابانی، اکران فیلم های کوتاه و بلند، برگزاری دوره های آموزش قرآن کریم و تصحیح قرائت نماز، برگزاری نشست های علمی و فرهنگی با موضوع قرآن و عترت و... از برنامه های اجرایی در حاشیه نمایشگاه های قرآن کریم در شهرستان های خراسان شمالی به شمار می روند.

ثابت قدم وحید اضافه کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه های قرآن کریم در شهرستان های استان تسهیل دسترسی مردم  به محصولات فرهنگی و قرآنی، تبلیغ و تروج قرآن، گسترش فهم و انس با قرآن، ‌ توجه جوانان به قرآن، ‌ آشنایی با معارف اهل بیت(ع) و ایجاد شور و نشاط همزمان با ماه مبارک رمضان را در جامعه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: در این نمایشگاه کتاب و محصولات قرآنی و فرهنگی با تخفیف ۱۰ الی ۴۰ درصدی به متقاضیان ارائه می شود.

 

کد خبر 2785496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha