۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۰

معاون عمرانی استانداری قزوین:

توسعه روستایی در استان قزوین با برنامه و هدفمند اجرایی می شود

توسعه روستایی در استان قزوین با برنامه و هدفمند اجرایی می شود

قزوین- معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: توسعه روستایی در استان با برنامه ریزی مدون و هدفمند اجرایی خواهد شد تا ظرفیت های روستایی به خوبی در خدمت توسعه و رونق اقتصادی و عمرانی مناطق باشد.

یه گزارش خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی در جلسه تدوین سند ۲۰ روستای استان که ظهر پنجشنبه در استانداری برگزار شد، اظهارداشت: با توجه به ظرفیت روستاها لازم است طرح های توسعه ای در بخش های اقتصادی و کارهای خدماتی و عمرانی با برنامه مطالعه شده اجرا شود.

حبیبی بیان کرد: در برنامه ششم توسعه تاکید دولت بر توسعه روستاهاست و این کار می تواند مبنای تصمیم گیری و جهت گیری در روستاها شود که تحقق آن نیازمند انسجام و آگاهی بخشی در میان دهیاران، بخشداران، شوراهای اسلامی و روستائیان است.

قزوین

معاون عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: یک تیم کارشناسی با حضور در روستاهای استان ضمن شناسایی ظرفیت ها موج خوبی ایجاد کرده اند که مورد توجه و اسقبال روستائیان قرار گرفته و تمامی طرح های ارائه شده چون بر اساس نیازها و ظرفیت های منطقه بوده بسرعت سرمایه گذار برای اجرا کردن آن پیدا شده است.

حبیبی اظهارداشت: طرح های توسعه روستایی در استان قزوین قابلیت آن را دارد که به عنوان الگوی کشوری هم مطرح شود و با انسجام و همدلی بسیار مطلوبی که بین مسئولان اجرایی و روستائیان ایجاد شده شاهد نتایج خوبی هستیم.

در ادامه ابوالفضل یاری سرپرست معاونت برنامه ریزی استانداری قزوین یادآورشد: زمانی که این طرح از سوی استاندار مطرح شد کسی فکر نمی کرد کاری شکل بگیرداما پس از برطرف شدن موانع کار خوشبختانه مدلی در استان تعریف شده و شکل گرفته که می تواند خروجی مطلوبی داشته باشد که مقدمات آن فراهم شده است.

وی بیان کرد: استفاده از تسهیلات اقتصاد مقاومتی، وام های کم بهره، تسهیلات هدف مندی یارانه ها در این مسیر می تواند راهگشا باشد و در حوزه اقتصادی هم تسهیلات بانکی می تواند مورد استفاده بهتری قرار گیرد.

کد خبر 2787140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha