۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۹

مدیر شبکه سه به مهر گفت:

طرح سریال‌های شبکه توسط مرکز امور نمایشی سیما تأیید می‌شود

طرح سریال‌های شبکه توسط مرکز امور نمایشی سیما تأیید می‌شود

مدیر شبکه سه سیما درباره روند تولید مجموعه‌های نمایشی در این شبکه پس از راه اندازی مرکز امور نمایشی سیما توضیح داد.

غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه سیما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت مجموعه‌های نمایشی این شبکه اظهار کرد: با توجه به شکل‌گیری مرکز تولیدات نمایشی سیما و ضرورت‌هایی که این مرکز باید به آن توجه کند، هر آنچه به موضوع آثار نمایش مرتبط است باید از طریق مرکز اعلام شود و گمانه زنی‌ها محل توجه نیست.

طرح‌های نمایشی تأیید و به مرکز امور نمایشی سیما فرستاده می‌شود

وی درباره روند تولید آثار توضیح داد: کار ما در شبکه اینگونه است که مثل همیشه طرح‌هایی برای ساخت به شبکه می‌رسد و از بین آنها آنچه را که تشخیص داده می‌شود می‌تواند با رویکرد شبکه همخوانی داشته باشد تایید می‌کنیم و به مرکز امور نمایشی سیما می‌فرستیم. بنابراین برآورد و تصمیم برای تولید این آثار برعهده این مرکز است. مسئولان مرکز امور نمایشی سیما نیز آثار تاییدی‌شان را به ما اعلام می‌کنند تا روی آنها نظارت کافی را داشته باشیم.

میرحسینی ادامه داد: اکنون آثاری در مرحله پیش تولید و تولید در شبکه قرار دارد که از جمله آنها می‌توان به «آقا و خانم سنگی» به کارگردانی شاهد احمدلو و «در حاشیه» مهران مدیری اشاره کرد.

فعالیت روابط عمومی زیر نظر مستقیم مدیر شبکه

وی همچنین درباره وضعیت روابط عمومی شبکه نیز گفت: در ساختار جدید شبکه‌ها، روابط عمومی‌ها به عنوان یک مدیریت درون شبکه‌ای حذف شدند و مسئولیت آنها با اداره کل روابط عمومی سازمان است. اداره کل روابط عمومی در واحدهای مختلف سیما و شبکه‌ها نمایندگان خودش را دارد.

مدیر شبکه سه در پایان تصریح کرد: ترتیب کار نیز اینگونه است که بین دو تا سه کارشناس روابط عمومی زیر نظر مستقیم خود مدیر شبکه در خصوص اطلاع رسانی و موارد گوناگون وظایف روابط عمومی‌ها را انجام می‌دهند. البته هنوز بعد از تغییر ساختار الگوی نهایی برای کار به دست ما نرسیده است.

کد خبر 2787381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha