۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۰۷

مدیرکل بازرسی بوشهر:

بازرسی بوشهر ۸۳ مناقصه و مزایده را لغو کرد

بازرسی بوشهر ۸۳ مناقصه و مزایده را لغو کرد

بوشهر - مدیرکل بازرسی استان بوشهر گفت: ۸۳ مورد مناقصه، مزایده و معاملات در استان بوشهر طی سال گذشته توسط اداره کل بازررسی لغو شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آقاجاری صبح شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه، اظهار داشت: برقراری عدل و عدالت و مقابله با مفاسد را به صورت جدی در دستور کار داریم و در این راستا طرح‌های مختلفی اجرا می‌شود.

وی از افزایش ۱۵ درصدی بازرسی‌های برنامه‌های و فوق‌العاده این اداره کل در سال ۹۳ خبر داد و اضافه کرد: ۴۸۸ مورد بازرسی موردی توسط اداره کل بازرسی استان بوشهر در سال گذشته صورت گرفت.

مدیرکل بازرسی استان بوشهر از ثبت یک هزار و ۶۹۰ شکایت در سامانه این اداره کل در سال گذشته خبر داد و افزود: یک هزار و۷۴۰ پرونده بازرسی در حوزه معاملات، مناقصات و مزایدات استانی طی سال گذشته انجام شد که ۸۳ مورد با اعتبار ۱۵۹ میلیارد تومان لغو شد.

وی به بررسی ۵۰ مورد پرونده زمین‌خواری در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا یک هزار و ۷۰۰ هکتار زمین آزادسازی شد. استان بوشهر از استان‌های پیشرو در این زمینه است.

آقاجاری به بازپس‌گیری حقوق دولت اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های بازرسی استان بوشهر، ۱۱۸ میلیارد تومان حقوق دولتی در سال گذشته به ادارت و شرکت‌های دولتی بازگشت داده شد.

 
کد خبر 2788298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha