۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۳۵

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم؛

پوشاک اسلامی کودکان و نوجوانان پر مخاطب ترین غرفه بخش عفاف و حجاب

پوشاک اسلامی کودکان و نوجوانان پر مخاطب ترین غرفه بخش عفاف و حجاب

پوشاک اسلامی کودکان و نوجوانان سندس پر مخاطب ترین غرفه بخش عفاف و حجاب بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در روزهای آغازین نمایشگاه می باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمهدی جوادی مدیرعامل پوشاک اسلامی کودکان و نوجوانان سندس در این باره بیان کرد: پوشاک اسلامی سندس با هدف سازماندهی تولید و توزیع البسه و پوشاک اسلامی کودکان و نوجوانان امسال برای اولین بار در نمایشگاه قرآن حضور دارد که تا کنون با استقبال خوب مخاطبان روبرو شده است.

جوادی افزود: برند سندس اولین برند اختصاصی در پوشاک اسلامی کودکان و نوجوانان می باشد که در فاز اول هدف گذاری خود تولید پوشاک اسلامی برای دختران ۱۸-۶ سال که آغاز سن تکلیف دختران و شروع پوشش اسلامی و حجاب دختران است را در صدر کار خود قرار داده.

وی ادامه داد: در این غرفه بسته ای شامل چادر، مانتو، پوشش سر و ملزومات حجاب در نظر گرفته شده است که با تخفیف ۲۰-۱۰ درصد به فروش می رسد.

جوادی در پایان سخنانش گفت: پوشاک اسلامی سندس در مسابقه تحت عنوان «خانواده من» که در ایام نمایشگاه برای روزه اولی ها برگزار میشود، مشارکت دارد و جوایزی برای برندگان در نظر گرفته است.

گفتنی است بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم سوم تیر مصادف با هفتمین روز  ماه مبارک رمضان گشایش یافته و تا پایان ماه رمضان از ساعت ۱۹ تا ۲۴ در محل باغ موزه دفاع مقدس و باغ کتاب  به فعالیت خود ادامه خواهد داد

کد خبر 2788309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha