۷ تیر ۱۳۹۴، ۹:۲۹

معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان:

شهر زاهدان با نقاشی های سه بعدی زیبا می شود

شهر زاهدان با نقاشی های سه بعدی زیبا می شود

زاهدان-معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان گفت: مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته، حذف زوائد شهری و زیباسازی زاهدان در دستور کار قرار دارد و با جدیت این طرح دنبال می شود.

محمد خاشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: موضوع زیباسازی و بهسازی محیط شهری یکی از مباحثی است که همواره مورد توجه مدیران شهری قرار دارد و در این راستا شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهرها می‌کوشند تا با زیبا نمودن شهر و به وجود آوردن مراکز تفریحی، ساختمان ها، پارک ها و گردشگاه‌ها، محیطی جذاب برای گردشگران، مسافران و شهروندان بوجود آورند.

وی افزود: هنگامی که بتوان این زیر ساخت ها را فراهم کرد آن وقت است که می توان ادعا داشت، تا از این طریق به جریان افتادن اقتصاد پویای شهری، کار و تلاش بیشتر را برای شهروندان خود با هدف تامین رفاه و آسایش آنان و برخورداری از حقوق بیشتر رقم بزنیم.

معاون شهردار زاهدان با تشریح برنامه های زیبا سازی شهری، بیان کرد: رنگ‌آمیزی دیوارهای زشت و محو دیوار نوشته‌های تبلیغاتی موجود در سطح شهر به متراژ ۶۲ هزار متر مربع، گام نخست مدیریت شهری برای زیبا سازی زاهدان خواهد بود که در آینده ای نزدیک شروع می شود.

خاشی گفت: شروع این طرح وسیع حسب یقین با همدلی کامل بین شهرداران مناطق مختلف شهر زاهدان و با صرف هزینه ۹۱۰ میلیون ریال، نتیجه مطلوبی را برای شهر و به ویژه مردم آن خواهد داشت.

  وی افزود: در اجرای طرح بازسازی در کنار ترمیم طرح های گذشته، نقاشی های سه بعدی به مظور جلوه بیشتر بر روی مکان های مشخص شده نقش می بندند، چرا که این سبک نقاشی محیطی فرح بخش و زیبا را برای مردم مرکز پهناورترین استان کشور در پی خواهد داشت.

معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان یاد آور شد: موضوع ساماندهی تبلیغات محیطی با هدف کاهش اغتشاشات بصری و ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری یکی دیگر از برنامه‌هائی است که به طور جد در حال پیگیری آن تا حصول نتیجه هستیم.

معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان اظهار داشت: کلیه‌ی تابلوهای معرف کاربری که مغایر با قانون نصب شده‌اند مورد شناسائی قرار گرفته‌اند و در آینده‌ی نزدیک تمامی تابلوهای نازیبا و غیر استاندارد از سطح شهر جمع‌آوری خواهند شد.

خاشی با تاکید بر اینکه داشتن شهری زیبا و آرام حق شهروندان خوب و فهیم زاهدانی است، گفت: شهرداری در جهت دستیابی به این مهم از هیچ تلاش و کوششی مضایقه نخواهد کرد، ضمن اینکه نقش مشارکت شهروندان در تحقق برنامه‌ها یک امر ضروری است.

وی تاکید کرد: تلاش داریم در راستای نتیجه گیری مطلوب از اجرای این طرح ها که یکی از آن ها حذف زشتی ها و زوائد شهری است خاطره ای خوش را برای مردم رقم بزنیم.

این مقام مسئول در مدیریت شهری زاهدان اظهار امیدواری کرد که تغییر چهره‌ی ظاهری شهر و برچیدن عناصر موثر در آلودگی بصری از قبیل محو دیوار نوشته‌های تبلیغاتی، حذف تابلوهای نازیبا و عمود بر نما، رنگ‌آمیزی دیوارهای زشت و غیره بر زیبائی این دیار بیفزاید و زمینه ساز رشد نشاط مردمی شود.

کد خبر 2788900

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • وحید ناروئی ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
      0 0
      اقای معاون طرح شما ستودنی است ولی ایامی توان قبل ازساخت ساختمان ان را رنگ امیزی کرد؟!!!!!!!!!
    • استاد ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
      0 0
      91 میلیون تومان بودجه این پروژه در شهر یه این بزرگی با این همه دیوار زشت و نازیبا!!!!!!!! و سه بعدی هم میخواد باشه این نقاشی دیواری ها !!!!! جناب خاشی شما بالا 20 سال سابقه کار در شهرداری دارید این مبلف پول ارزش مصاحبه کردن هم داشت با این پول در مشهد فقط یک قرارداد کوچک برای ساخت یک المان معمولی بسته میشود با این پول میشود چند آپارتمان را رنگ آمیزی کرد !!!!!!