۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۱۷

مدیر برنامه طارمی مطرح کرد:

طارمی در ایران فقط در پرسپولیس بازی می کند

طارمی در ایران فقط در پرسپولیس بازی می کند

مدیر برنامه‌های مهاجم فصل گذشته پرسپولیس گفت: احتمال ماندن طارمی در پرسپولیس یک درصد است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالصمد ابراهیمی پس از جلسه با مسئولان باشگاه در خصوص آخرین وضعیت مهدی طارمی گفت: باشگاه شرایطش را اعلام کرد و ما هم شرایط‌مان را به باشگاه گفتیم و قرار بود که ما نتیجه کار را به آنها اطلاع دهیم و طبق وقتی که داشتیم می توانستیم تا فردا نتیجه را اعلام کنیم اما برانکو اعلام کرد که تا چهارشنبه می خواهد لیستش را ببندد و ما هم احساس کردیم که نمی توانیم پرسپولیس را معطل نگه داریم به همین خاطر شرایطمان را به باشگاه اعلام کردیم که طارمی نمی تواند بماند و در حال بررسی پیشنهادات خارجی است.

وی تاکید کرد: من فکر می کنم شانس ماندن طارمی در پرسپولیس تنها یک درصد است.

مدیر برنامه های مهاجم فصل گذشته پرسپولیس در رابطه با پیشنهاد یک میلیون و دویست هزار دلار باشگاه الوکره به طارمی اظهار داشت: بحث ترانسفر طارمی به تیم های خارج از کشور را فرد دیگری دنبال می کند و من در این باره اطلاعات زیادی نداریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه پرسپولیس با پیشنهاد طارمی که اعلام کرده بود سقف قرارداد باشگاه که حدود یک میلیارد تومان است را می خواهد افزود: به غیر از مبلغ قرارداد بحث پیش پرداخت هم کمی دردسرساز است و با توجه به مشکلات مالی که سال گذشته وجود داشت روی آن پیش پرداخت اصرار داشت البته من از آقای طاهری که با صداقت کارها را پیش می برد تشکر می کنم. ایشان مبلغی که در توان باشگاه بود را اعلام کرد و این مسئله منجر به این شد که این تصمیم گرفته شود.

وی در خصوص اینکه آیا امکان دارد طارمی در لیگ ایران به فوتبالش ادامه دهد تصریح کرد: پیشنهاداتی هست اما بعید می دانم که این اتفاق رخ دهد و طارمی در ایران فقط در پرسپولیس بازی می کند.

کد خبر 2790220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha