۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۴:۲۰

با برگزاری مجمع انتخاباتی؛

رئیس هیئت ورزشی جانبازان و معلولان البرز معرفی شد

رئیس هیئت ورزشی جانبازان و معلولان البرز معرفی شد

کرج - رئیس هیئت ورزشی جانبازان و معلولان البرز با برگزاری مجمع انتخاباتی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی هیئت ورزش های جانبازان و معلولان استان البرز پیش از ظهر امروز با حضور رییس فدراسیون کشور و مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از فعالان رشته های مختلف ورزشی به میزبانی سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان البرز برگزار شد.

در این مجمع پس از اعلام برنامه کاندیداها با رای گیری، سعید براتی با کسب ۱۰ رای از ۱۳ رای ماخوذه برای چهار سال دیگر هدایت این هیئت ورزشی را عهده دار شد.

عباس نوری مقدم دیگر کاندیدای احراز این سمت بود که موفق به کسب تنها سه رای شد.

البرز خود را به جمع استان های پیشرو برساند

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان استان البرز پس از برگزاری انتخابات و معرفی متولی این هیئت ورزشی برای دوره دوم با اشاره به ظرفیت های بالای البرز در ورزش جانبازان و معلولان گفت: البرز در حال حاضر جایگاه ۱۶ کشور را در میان استان های مختلف داراست توقع ما بهبود این رتبه و رسیدن البرز به استان های پیشرو کشور است.

حمید خسروی وفا افزود: البته البرز استان نوپایی است و رسیدن به جمع استان های برتر کشور نیاز به گذر زمان و حمایت های بیشتر استان دارد.

وی ادامه داد: توقع ما از رئیس هیئت استان جذب کامل ظرفیت های موجود در استان است معتقدیم البرز می تواند پشتیبان خوبی برای تیم های ملی کشورمان باشد.

نقش درمانی ورزش برای ورزشکاران جانباز ومعلول

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز با بیان اینکه خدمت به ورزشکاران جانباز و معلول عبادتی مضاعف محسوب می شود گفت: حضور در ورزش امری ارزشمند و پسندیده است در خصوص ورزشکاران جانباز و معلول این مهم شکلی مقدس تر پیدا می کند باید همه برای رفع مشکلات موجود در این هیئت ورزشی کمک کنیم.

رضا گل محمدی در پایان افزود: شرایط ورزشکاران جانباز و معلول به گونه ای است که ورزش برای آنها جنبه درمانی نیز دارد با توجه به این مهم باید بستر لازم برای جذب بیشتر معلولان جامعه و خروج آنها از انزوا تلاش کرد.

کد خبر 2790317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha