۸ بهمن ۱۳۸۴، ۱۴:۴۳

رابين ويليامز به نقش روزولت ظاهر مي‌شود

رابين ويليامز، هنرپيشه مطرح سينما، به جمع بازيگران فيلم "يك شب در موزه" پيوست تا نقش تئودور روزولت را در اين فيلم بازي كند.

به گزارش خبرنگار سينمايي "مهر"، اين هنرپيشه كه طيف وسيعي از نقش ها را در كارنامه هنري خود ثبت كرده، قرارداد بازي در فيلم "يك شب در موزه" را امضاء كرد. شركت فيلمسازي فاكس قرن بيستم نقش تئودور روزولت را به اين هنرپيشه واگذار كرد.

فيلم "يك شب در موزه" كه نام شاون ليواي را در مقام كارگردان دارد شاهد همكاري رابينز با بن استيلر، هنرپيشه مطرح فيلم هاي عاطفي - كمدي است. اين اثر بر اساس فيلمنامه اي از توماس لنون و رابرت بن گارانت كليد مي خورد. اسكات فرانك از ديگر نويسندگاني است كه روي فيلمنامه اين اثر كار كرده و آن را بازنويسي كرده است.

"يك شب در موزه" شرح حال نگهبان نگون بختي است كه در موزه تاريخ طبيعي كار مي كند، اما اشتباه وي باعث مي شود در شهر هرج و مرج بسياري به وجود آيد. كيم راور، ميكي ورني ، ديك ون دايك و بيل كابز از ديگر بازيگراني هستند كه در اين فيلم به نقش آفريني مي پردازند. فيلمبرداري اين اثر از ماه آينده در ونكوور آغاز مي شود.

رابين ويليامز در زمره هنرپيشگان تواناي سينما جاي دارد كه تا به حال فيلم هاي "انجمن شاعران مرده"، "خانم داتفاير"، "جومانجي"، "آقاي ريپلي مستعد" و"بيخوابي" را در كارنامه هنري خود ثبت كرده است.

کد خبر 283469

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha