۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۷:۴۰

مدیر آموزش و پرورش بابلسر:

۸۰ درصد مدارس آموزش و پرورش بابلسر هوشمند هستند

۸۰ درصد مدارس آموزش و پرورش بابلسر هوشمند هستند

بابلسر - بابلسر ۱۳۷ مدرسه دارد که طبق گفته های مدیر آموزش و پرورش این شهرستان تاکنون بیش از ۸۰ درصد مدارس آن هوشمند شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری احمدرضا مهاجرنژاد مدیر آموزش و پرورش بابلسر بعد از ظهر سه شنبه برگزار شد و در این جلسه به پرسش های خبرنگاران پاسخ داده شد، شهرستان بابلسر دارای ۱۳۷مدرسه با تعداد ۱۶هزار و ۲۶۶دانش آموز است که از این تعداد ۱۱۱مدرسه دولتی و ۲۶مدرسه غیردولتی است.

مدیر آموزش و پرورش بابلسر، ثبت نام دانش آموزان، ساماندهی دبیران، ساماندهی و سازماندهی فضای فیزیکی مدارس را از جمله اقدامات آموزش و پرورش بابلسر برای اجرای این پروژه دانست و افزود: به دنبال این هستیم با توجه به نیازهای آموزش و پرورش و چالش های آن بتوانیم حداکثر بهره وری از نیروی انسانی را با استفاده از تجهیزات، امکانات و فضای آموزشی داشته باشیم.

وی با اشاره به مشکلات این اداره تصریح کرد: امسال به ازای بازنشستگان ورودی جدید برای نیروی انسانی نداریم که می طلبد کارگروه های ما نهایت برنامه ریزی برای استفاده از نیروی انسانی داشته باشند.

مهاجرنژاد ایجاد کلاس جدید برای مدارس متوسطه اول، بهسازی فضای آموزشی، تامین نیروی انسانی لازم، هدایت نیروهای مازاد، ساماندهی ثبت نام دانش آموزان، تفکیک دانش آموزان دختر و پسر دوران ابتدایی و حذف مدارس مختلط و هدایت تحصیلی دانش آموزان را از جمله اقدامات آموزش و پرورش این شهرستان در سال جاری دانست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این اداره در سال گذشته میزبان نمایندگان کمیسیون آموزش مجلس نیز بود، تصریح کرد: ما علاقمند به برقراری ارتباط با مسئولان و تعامل با نهادهاییم چراکه ما توانستیم با برقراری تعامل سازنده بالای ۹۰ درصد مدارس را مورد بهسازی قرار دهیم.

مدیر آموزش و پرورش بابلسر همچنین با اشاره به هوشمندسازی مدارس با بیان اینکه بیش از ۸۰درصد از مدارس ما هوشمند هستند، گفت: سیاست امسال ما برای تامین اعتبار برای مدارسی است که منابع مالی ندارند.

مهاجرنژاد با اشاره به اینکه ۳۰درصد از مدارس سطح روستاها نیاز به بهسازی و بازسازی عمیق دارند، بیان کرد: برای ۲۵درصد از آنها نیز نیاز به احداث مدارس جدید است.

کد خبر 2848586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha