۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۳

بخش ویژه جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور اعلام شد

بخش ویژه جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور اعلام شد

زنجان - سوره‏ شناسی قرآن کریم به عنوان بخش ویژه جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور استان زنجان سوره شناسی به عنوان یکی از زمینه های گسترده تحقیق و تدبر در قرآن در بخش پژوهشی جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور ویژه اساتید و کارکنان به عنوان بخش ویژه پیش بینی شده است.

بخش سوره شناسی قرآن کریم با هدف شناخت چیستی و چرایی "سوره"ها، دریافت معارف و تدبر از قرآن، آشنایی فراگیر با سوره های قرآن کریم، شناخت یکایک سوره ها در راستای تبیین تفاوت آنها با دیگر سوره های قرآن و ترویج این رشته علوم قرآنی در بین محققین برنامه ریزی شده است.

این بخش در ۱۰ محور شامل نظم آهنگ و ساختار سوره‌ها، داستانِ سوره‌ها، گفت و شنود با سوره‌ها، تجربه‌ ها و خاطره سوره‌ها، گرافیکِ سوره‌ها، شعرِ سوره‌ها، سوره‌های محبوب، رویکردهای نوین به سوره‌ها و گفتگوی سوره‌ها پیش بینی شده است.

از برگزیدگان بخش سوره شناسی به صورت ویژه تجلیل خواهد شد.

محورهای بخش پژوهشی این جشنواره شامل قرآن، عترت و وحدت اسلامی، قرآن، عترت و اقتصاد مقاومتی، قرآن، عترت و مهندسی فرهنگی، قرآن، عترت همدلی و همزبانی و سوره شناسی قرآن کریم است و علاقمندان جهت ارسال مقاله تا اواسط مرداد ماه سال جاری مهلت دارند.

 نوزهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور ویژه اساتید و کارکنان تا ۲۰ تیرماه تمدید شد و علاقمندان جهت ثبت نام و شرکت در این جشنواره می توانند از طریق نشانی الکترونیکی  pnuquran.ir اقدام کنند.

کد خبر 2848888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha