۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۷

در قالب طرح غنی سازی اوقات فراغت؛

۳۰۰ روحانی مبلغ به روستاهاومناطق محروم خراسان شمالی اعزام می‌شوند

۳۰۰ روحانی مبلغ به روستاهاومناطق محروم خراسان شمالی اعزام می‌شوند

بجنورد- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: در قالب طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، ۳۰۰ روحانی مبلغ به روستاها و مناطق محروم این استان اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام بابامحمد ایزانلو  صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در راستای غنی سازی اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان و نوجوانان، اظهار کرد: توجه به اوقات فراغت همواره يكي از مباحث مطرح در اداره كل تبليغات اسلامي استان بوده است.

وی اضافه کرد: در این راستا از بدو تاسيس اين اداره كل تاكنون اقدامات خوبي در زمينه هاي فرهنگي اوقات فراغت انجام شده و برای تابستان امسال نیز برنامه های متعددی به این مظور پیش بینی شده است.

حجت الاسلام ایزانلو اظهار داشت: بهره مندي مناسب مردم از روحانيون در مناطق مختلف شهري و روستايي استان يكي از نشانه های موفقيت اين اداره كل در بخش فرهنگي است.

وي گفت: طبق برنامه ريزي هاي انجام شده تابستان امسال نیز بيش از ۳۰۰ روحانی مبلغ در قالب طرح غنی سازی اوقات فراغت به مناطق روستايي، محروم و حاشيه شهرها اعزام مي شوند و به مباحث فرهنگي، ديني و ... جوانان مي پردازند.

به گفته اين مسئول بر اساس برنامه تابستان سال جاری ۷۰ درصد فعاليت هاي اوقات فراغت اداره كل تبليغات اسلامي خراسان شمالي در مناطق محروم و روستايي استان انجام مي شود.

حجت الاسلام ايزانلو اظهار کرد: همچنین امسال براي دومين سال پیاپی در استان كاروان های دين، نشاط و زندگي در قالب طرح غنی سازی اوقات فراغت راه اندازي شده كه این کاروان ها با اعزام به بخش هاي مختلف استان اقدام به ترويج مباحث ديني، فرهنگي و ... مي كند.

وي اضافه كرد: امسال از اول مردادماه تا دهم شهريور ماه ۵۰ كاروان دين، نشاط و زندگي به مناطق مختلف استان اعزام مي شوند و پیش بینی می شود حدود ۱۰ هزار نفر از برنامه هاي قرآني اين كاروان ها بهره مند شوند.

کد خبر 2848909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha