۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۶:۰۱

فرمانده تیپ ییاده سپاه بوشهر:

کادرسازی خوبی در گردان‌های امام حسین(ع) بوشهر انجام شده است

کادرسازی خوبی در گردان‌های امام حسین(ع) بوشهر انجام شده است

بوشهر - فرمانده تیپ ییاده سپاه امام صادق بوشهر گفت: کادرسازی مناسبی در گردان‌های امام حسین(ع) بوشهر انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه بوشهر، محمدتقی صفری در همایش بسیجیان مدافعان سربلندی با اشاره به اینکه نابودی داعش، گروههای تکفیری، آل‌سعود و صهیونیسم به دست مجاهدان راه خدا نزدیک است، اظهار کرد:  بسیجیان سربازان امام زمان(عج) و در زیر سایه مقام معظم رهبری برای گسترش و اعتلای اسلام و پاسداری از انقلاب و نظام از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

صفری با بیان اینکه خداوند متعال شهادت را آخرین مزد برای نیت انسان‌های خالص، عاشق و مومن به خودش قرار داده است، ادامه داد: در حال حاضر اسلام نیاز به همه ما و بسیجیان دارد تا در این راه خوب مجاهدت و فداکاری کنیم.

وی با اشاره به اینکه تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) بوشهر در حال حاضر انسجام و اقتدار قابل قبولی در کشور ایجاد کرده، تصریح کرد: عزت و اقتدار مردم بوشهر امروز در تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) بوده که این اقتدار با خون شهیدان مهدوی و با بصیرت و پیروی از مقام معظم رهبری و دفاع از ارزش‌ها بدست آمده است.

فرمانده تیپ ییاده سپاه امام صادق(ع) بوشهر با بیان اینکه برای گردان امام حسین(ع) بوشهر آینده روشنی وجود دارد، افزود: این گردان در بازرسی‌های سال گذشته در سطح کشور نمره قابل قبولی کسب کرد.

صفری با اشاره به اینکه برای تقویت و استمرار ماموریت و فعالیت‌های فرهنگی نیروها دوره‌های معنوی با استفاده از اساتید مجرب برگزار کرده‌ایم، یادآور شد: کارها و فعالیت‌های مستمر بسیجیان در این راه یک حرکت جهادی است.

وی با بیان اینکه در گردان‍‌های امام حسین(ع) کادرسازی خوبی صورت گرفته، گفت: با این کادرسازی امید است ماموریت‌ها سازمان و خواسته‌های مقام معظم رهبری در سطح کشور و استان اجرایی شود.

 
کد خبر 2849357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha