هلاکت ۳۵ تروریست تکفیری در صحرای سینا

هلاکت ۳۵ تروریست تکفیری در صحرای سینا

جنگنده‌های ارتش مصر مواضع گروه‌های تکفیری در صحرای سینا را هدف حملات هوایی قرار دادند که طی آن ۳۵ تروریست به هلاکت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الیوم السابع، جنگنده های ارتش مصر مواضع گروه های تکفیری در صحرای سینا را هدف حملات سنگین هوایی قرار دادند.

بر اساس این گزارش، در جریان این حملات که ساعاتی قبل انجام شد، ۳۵ عضو گروه های تکفیری به هلاکت رسیده و ده ها نفر دیگر به شدت مجروح شدند.

منابع مصری اعلام کردند که ارتش مصر همچنین مواضع تروریست ها در منطقه «الشیخ زوید» در صحرای سینا را هدف قرار دادند.

چندین خودرو متعلق به تروریست های تکفیری نیز در منطقه «الشیخ زوید» توسط ارتش مصر شناسایی و منهدم شد.

از سوی دیگر، منابع رسانه ای از وقوع انجار تروریستی در شهر «الطویج» واقع در استان «السیوط» خبر می دهند. به گفته این منابع، این انفجار تلفاتی در بر نداشته است.

گفتنی است، بیش از ۷۰ فرد مسلح و تروریست روز چهارشنبه هفته گذشته به طور همزمان به ایست های بازرسی در شمال سیناء حمله کردند.

ارتش مصر در بیانیه ای اعلام کرد که ۱۰ سرباز این کشور و ۲۲ فرد مسلح در جریان این حمله کشته شدند. این در حالی است که برخی رسانه ها به نقل از منابع امنیتی مصر شمار کشته های ارتش و پلیس مصر را ۱۸ نفر و تلفات تروریست ها را ۳۸ نفر اعلام کرده اند. برخی رسانه ها نیز شمار نظامیان مصری کشته شده در این حمله را بیش از ۶۰ نفر اعلام کردند.

پس از حمله خونین روز چهارشنبه تروریست ها به مراکز نظامی ارتش مصر در صحرای سینا، ارتش این کشور عملیات نظامی خود علیه تکفیریها در این منطقه را تشدید کرده است.

کد خبر 2850332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha