مرکز حقوق بشر بحرین تخریب مساجد شیعیان توسط آل‌خلیفه را محکوم کرد

مرکز حقوق بشر بحرین تخریب مساجد شیعیان توسط آل‌خلیفه را محکوم کرد

مرکز حقوق بشر بحرین امروز شنبه با صدور بیانیه‌ای اقدام نظامیان رژیم آل‌خلیفه در تخریب مساجد شیعیان بحرینی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صوت المنامه، مرکز حقوق بشر بحرین امروز شنبه با صدور بیانیه‌ای اقدام نظامیان رژیم آل‌خلیفه در تخریب مساجد شیعیان بحرینی را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه این مرکز آمده است: نظامیان رژیم آل خلیفه اقدام به تخریب مساجد شیعیان و به آتش کشیدن قرآن های موجود در آنها می کنند و این اقدامی «خبیثانه» و ضد حقوق بشر است.

این مرکز همچنین در بیانیه خود به آشتی ملی در بحرین اشاره و تصریح کرده است: تنها راه تحقق آشتی ملی در بحرین، شناسایی و مجازات کسانی است که به مقدسات مردم بی حرمتی کرده اند.

مرکز حقوق بشر بحرین همچین عنوان کرده است: بسیار عجیب به نظر می رسد که با وجود این سطح از نقض حقوق بشر در بحرین توسط آل خلیفه، وزیر خارجه این رژیم پیشنهاد برگزاری نماز وحدت میان سنی ها و شیعیان را مطرح می کند؛ این در حالی است که میان اهل تسنن و شیعیان بحرین هیچ اختلافی وجود ندارد.

این مرکز ادامه داد: مشکل بحرین، اقدامات افراط گرایانه مقامات رژیم آل خلیفه و سرکوب تحرکات مسالمت آمیز مردم بحرین توسط آنها است.

گفتنی است، رژیم آل خلیفه همچنان به سرکوب تظاهرات ضد دولتی مردم بحرین ادامه می دهد. از طرفی گروه های سیاسی نیز بر لزوم ادامه تحرکات خود تا زمان برپایی یک دولت برآمده از آرای ملت در بحرین تأکید دارند.

کد خبر 2851275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha