۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۵

مدیرکل زندان های استان مرکزی:

جشن گلریزان برای آزادی ۲۳۹زندانی جرائم غیرعمد استان برگزار می‌شود

جشن گلریزان برای آزادی ۲۳۹زندانی جرائم غیرعمد استان برگزار می‌شود

اراک- مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان مرکزی از برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد این استان خبر داد.

خشایار جمشیدی، در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: این جشن ۲۱تیر ماه سال جاری مصادف با ۲۵ ماه رمضان به همت ستاد دیه استان مرکزی برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در سال گذشته ۲۴۰ نفر از زندانیان جرائم مالی غیرعمد استان مرکزی با بدهی ۲۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان با برگزاری جشن گلریزان آزاد شدند.

جمشیدی گفت: در حال حاضر ۲۳۹ نفر زندانی جرایم غیرعمد استان در زندان گرفتار هستند و برای آزادی این زندانیان مبلغ ۲۵ میلیارد تومان نیاز است که امیدواریم این مبلغ در آئین گلریزان امسال تامین شود.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان مرکزی اظهار داشت: از کل جمعیت زندانیان استان مرکزی، ۹۸ درصد را مردان و دو درصد را زنان تشکیل می دهند.

وی در مورد جرائم محکومین گفت: مواد مخدر با ۵۰ درصد و سرقت با ۲۳ درصد، بالاترین رقم جرائم محکومین استان هستند و محکومین مالی و جرائم علیه آرامش عمومی نیز هر کدام با چهار درصد، کمترین رقم زندانیان استان مرکزی را به خود اختصاص داده اند.

کد خبر 2852723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha