۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۵:۴۵

بخشدار ویژه خارگ مطرح کرد:

خارگ با مشکل برق روبرو است/ نیروگاه کنونی پاسخگوی نیازها نیست

خارگ با مشکل برق روبرو است/ نیروگاه کنونی پاسخگوی نیازها نیست

بوشهر - بخشدار ویژه خارگ گفت: یکی از مهمترین مشکلات جزیره خارگ مربوط به قطعی و خاموشی‌های برق است که ۵۰ سال از عمر تنها نیروگاه برق خارگ می‌گذرد و این نیروگاه کفاف نیازهای جزیره را نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، عسکر زارعی ظهر دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر اظهار داشت: پیگیری‌های مکرری را به منظور رفع مشکلات متعدد جزیره خارگ داشته‌ایم و امیدواریم با همکاری و همراهی مسئولان دستگاه‌های اجرای شاهد رفع این مشکلات باشیم.

وی با اشاره به حل مشکلات اعزام بیماران در روز به مراکز درمانی خارج از خارگ، ادامه داد: فعالیت اورژانس هوایی یکی از مطالبات مهم مردم جزیره خارگ بود که با همکاری نیروی دریایی ارتش و دانشگاه علوم پزشکی، بالگرد مورد نیاز تامین شد و خدمات لازم ارائه می‌شود.

بخشدار ویژه خارگ اضافه کرد: یکی از مهمترین مشکلات جزیره خارگ مربوط به قطعی و خاموشی‌های برق است که ۵۰ سال از عمر تنها نیروگاه برق خارگ می‌گذرد و این نیروگاه کفاف نیازهای جزیره را نمی‌دهد و باید توربین جدید خریداری شود.

وی اضافه کرد: اعتبارات جزیره خارگ در سال گذشته سه برابر شد و طرح‌های خوبی را در دستور کار داریم که می‌توان به ساخت سالن ورزشی بانوان و احداث استخر در خارگ اشاره کرد.

زارعی بیان کرد: ۶۴ مصوبه در جریان سفر استاندار و مسئولان استان بوشهر به جزیره خارگ به تصویب رسید که این مصوبات می‌تواند توسعه گسترده جزیره خارگ را رقم بزند و امیدواریم شاهد اجرا و تکمیل همه این مصوبات باشیم.

وی ادامه داد: ساکنان جزیره خارگ همواره برای تردد به جزیره با مشکلات و کمبودهایی روبرو بودند که با تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر دو شناور جدید در مسیر خارگ به بوشهر و گناوه راه‌اندازی شد.

بخشدار ویژه خارگ از تلاش ویژه برای اشتغال جوانان بومی جزیره خارگ خبر داد و افزود: استقرار نمایندگی اداره آب و فاضلاب استان در خارگ نیز یک نیاز جدی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 
کد خبر 2853062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha