۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۸

در بیانیه اداره كل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی؛

روز قدس نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین است

روز قدس نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین است

بجنورد- اداره كل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با صدور بیانیه ای روز جهانی قدس را روز نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این بیانیه آمده است: آخرین جمعه ماه مبارك رمضان و روز جهانی قدس در شرایطی از راه می رسد كه مساله قدس شریف و فلسطین و مردم مظلوم غزه به عنوان مهمترین دغدغه جهان اسم همچنان سمبل همبستگی و نقطه ثقل وحدت امت اسلامی در رویارویی با رژیم اشغالگر قدس و نمادی از مقابله مسلمانان و مستضعفان جهان با طرح های استكباری می باشد.

این بیانیه می افزاید: ابتكار معمار كبیر انقلاب اسلامی در پدید آوردن روز جهانی قدس و عرصه ای برای نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استكبار و رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی، امروز منجربه ابزار وجود و احساس اقتدار ملت های حق طلب و آزادی خواه در مقابل قدرتهای استكباری و استعمار گر در اقصی نقاط عالم شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: پیام روشن مقاومت فلسطین و بیداری اسلامی در خاورمیانه این است كه وحدت و همدلی مردم و رهبران فلسطین و مقاومت و پایداری آنان در برابر اشغالگران، تنها راه نجات بخش امت بوده و بر جهان اسلام و همه ملت های آزادی خواه است تا از مقاومت فلسطین كه در سنگر اول دفاع از جهان اسلام علیه تروریسم دولتی و نژاد پرستی رژیم اشغالگر قدس مشغول نبردی نابرابر است، بیش از پیش حراست و حمایت نمایند.

در این بیانیه تاکید شده است که روز قدس امسال با توجه به تغییرات گسترده ای كه در جهان روی داده فرصت خوبی است تا با اتحاد با دیگر ملل اسلامی جبهه مستحكمی را در برابر دشمنان اسلام تشكیل دهیم.

اداره کل تبلیغات اسلامی در ادامه این بیانیه آورده است: انقلابهای منطقه و بیداری اسلامی بستر همكاری و اتحاد بین مسلمین را بیش از پیش مهیا کرده و بنابراین این روز می تواند سرآغاز یك حركت عظیم مردمی در رسانه ها و همچنین در فضای مجازی علیه صهیونیسم جهانی باشد تا از این طریق توطئه های رژیم جعلی اسرائیل نقش برآب شود.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: ما كاركنان اداره كل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در آستانه روز جهانی قدس، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محكوم كرده و یك بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی با شكوه روز قدس شركت كرده و با مشت های گرده كرده شعار" مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسرائیل" سر داده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه دار دعوت می نماییم با حضور قدرتمند خود در راهپیمایی روز جهانی قدس شركت نموده و لرزه بر اندام پوشالی آمریكا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند.

کد خبر 2853540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha