۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۳۲

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

هشدار در مورد افزایش جیب بری در کرمانشاه

هشدار در مورد افزایش جیب بری در کرمانشاه

کرمانشاه- معاون عملیاتی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش ۸۶ درصدی آمار جیب بری در استان طی سه ماهه اول امسال در این رابطه به مردم هشدار داد.

سرهنگ برزو محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در سه ماهه نخست سال جاری با کاهش ۸ درصدی وقوع جرائم ۲۴ گانه در استان کرمانشاه مواجه بودیم و عمده تخلفات نیز در سرقت و مواد مخدر گزارش شده است.

معاون عملیاتی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه افزایش ۸۶ درصدی جیب‌ بری در سه ماه گذشته را هشداری جدی برای همشهریان دانست و گفت: شهروندان باید مسائل احتیاطی را رعایت و دقت کافی را مبذول دارند.

سرهنگ محمدی در ادامه افزود: در این مدت سرقت قطعات اتومبیل ۱۵ درصد و سرقت وسایل داخل اتومبیل ۷ درصد کاهش یافته  و سرقت اتومبیل نیز با کاهش ۴ درصدی روبه رو بوده است.

وی از کاهش ۳۲ درصدی وقوع تصادفات در سه ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در این مدت تعداد ۹۱ نفر فوتی ثبت شده که از این تعداد  ۵۵ درصد مربوط تصادفات شهری و ۲۲ درصد نیز مربوط به تصادفات جاده‌ای بوده است.

سرهنگ محمدی همچنین به کاهش ۵ درصدی مجروحان سوانح اشاره کرد و گفت: در سه ماه گذشته سرقت از نوع کشروزنی ۶۴ درصد افزایش داشت که هشداری برای مغازه‌داران است و در شرارت نیز با ۱۱ درصد کاهش مواجه بودیم.

وی با اشاره عملکرد مثبت پلیس کرمانشاه در کشفیات سلاح‌های گرم گفت: انهدام باند های احشام قاچاق نیز در سه ماهه اخیر نسبت به مدت مشابه در سال گذشته تقریبا برابر بوده است.

کد خبر 2853642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha