۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۶

اعتراض ۴ فلسطینی به شهرک سازی رژیم اشغالگر قدس به روایت تصویر

اعتراض ۴ فلسطینی به شهرک سازی رژیم اشغالگر قدس به روایت تصویر

مستند «اسرائیل برابر اسرائیل» با موضوع روند شهرک سازی در سرزمین‌های اشغالی و رفتار صهیونیست با مردم مظلوم فلسطین از شبکه افق پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، طی سال‌های گذشته روند شهرک سازی صهیونیست‌ها و کیفیت رفتار اشغالگران با فلسطینی‌ها همواره جزو اعتراضات مبارزان فلسطینی بوده است چه اینکه گسترش این امر و همچنین بدتر شدن رفتار شهرک‌نشینان با صاحبان اصلی سرزمین فلسطین، روز به روز بر وخامت اوضاع می‌افزاید و در این بین سکوت سازمان‌های بین المللی همچون نمکی بر زخم مردم مظلوم این کشور می‌ماند.

مستند «اسرائیل برابر اسرائیل» به بررسی این موضوع در قالب نمایش تصاویری مستند و همچنین مصاحبه با برخی افراد ساکن در شهرک‌های صهیونیستی می‌پردازد.

مستند «اسرائیل برابر اسرائیل»

داستان از این قرار است که چهار نفر از ساکنان سرزمین اشغالی خواهان پایان بیش از ۴۰ سال اشغالگری رژیم صهیونیستی هستند و وضعیت فلسطینیان تحت ستم صهیونیست‌ها و روند شهرک سازی اشغالگران را شرح می‌دهند.

مستند «اسرائیل برابر اسرائیل»

مستند «اسرائیل برابر اسرائیل» متشکل از تصاویر آرشیوی و مصاحبه با این چهار نفر است و اطلاعاتی هم در قالب نریشن به مخاطب منتقل می‌شود.

TerjeCarlsson کارگردانی این مستند را بر عهده داشته است. اسرائیل برابر اسرائیل، پنجشنبه ۱۸ تیرماه ساعت ۲۱ و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۱ از شبکه افق به نمایش در می‌آید.

کد خبر 2854445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha