۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۰:۴۹

چهار شنبه شب؛

حادثه رانندگی در خراسان شمالی ۲ مصدوم بر جای گذاشت

حادثه رانندگی در خراسان شمالی ۲ مصدوم بر جای گذاشت

بجنورد - برخورد دو دستگاه پراید در محور بجنورد به اسفراین دو تن از سرنشینان این دو خودرو را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش خبرنگارمهر، برخورد دو دستگاه خودروی پراید در فاصله پنج کیلومتری جاده بجنورد به اسفراین و در محدوده پارک تفریحی گردشگری بش قارداش، موجب مصدوم شدن دو تن از سرنشینان این خودروها شد و مصدومین قبل از رسیدن امدادگران به مراکز درمانی بجنورد انتقال داده شدند.

رضا چروند، افسر شیفت آماده آتش نشانی بجنورد در مورد این حادثه به خبرنگار مهر گفت: این حادثه در ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه چهارشنبه شب به وقوع پیوست و نیروهای آتش نشانی بجنورد که پس از انتقال مصدومین به محل حادثه رسیدند، با حضور در محل اقدامات ایمنی را با قطع جریان برق خودرو به منظور پیشگیری از احتمال آتش سوزی انجام دادند.

آتش سوزی پژو

به گفته وی، همچنین در ساعت ۲۱:۰۵ دقیقه چهارشنبه شب در حادثه دیگری یک خودروی پژو ۴۰۵ در محور بجنورد به شیروان به دلایل نامعلومی دچار آتش سوزی شد که با کمک به موقع رانندگان عبوری و حضور امدادگران آتش نشانی، این آتش مهار شد.

حادثه رانندگی

به گزارش خبرنگارمهر، راننده این خودرو که در سلامت کامل بسر می برد به محض متوجه شدن آتش سوزی، خودرو را در سمت راست جاده متوقف و با خروج از خودرو از رانندگان عبوری و مردم تقاضای کمک می نماید.

به رغم تلاش رانندگان عبوری در استفاده از امکانات اولیه و دستی برای خاموش کردن آتش، رسیدن به موقع خودروی آتش نشانی به محل حادثه در اطفاء کامل حریق نقش موثری داشته است.

کد خبر 2854568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha