۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۲

فرماندار دشتی خبر داد:

مقبره مرحوم آیت‌الله سید علی نقی دشتی بازسازی می‌شود

مقبره مرحوم آیت‌الله سید علی نقی دشتی بازسازی می‌شود

دشتی- فرماندار دشتی گفت: مقبره مرحوم آیت الله سید علی نقی میاخره ای دشتی با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال بازسازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو صبح یکشنبه در مراسم کاروان نیکوکاری جهاد رمضان در روستای میانخره از توابع بخش مرکزی دشتی، از تلاش‌های اعضای شورای اسلامی، دهیار روستا و جمعیت هلال احمر شهرستان به‌واسطه برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: از زمانی که دهیار جدید روستا بر سر کار آمد، تلاش‌های خوبی در راستای عمران و آبادی روستا انجام شده که جای تقدیر و تشکر دارد.

فرماندار دشتی ادامه داد: در سال گذشته ۶۶۰ میلیارد ریال به پروژه‌های عمرانی شهرستان از محل اعتبارات استانی و ملی اختصاص یافت که نسبت به سال ۹۲ سه برابر افزایش داشته است.

وی بیان کرد: در راستای نگاه دولت تدبیر و امید و استاندار بوشهر در سال ۹۳ بالغ بر ۲۸۰ میلیارد ریال معادل ۴۰ درصد اعتبارات عمرانی شهرستان به عمران روستاها اختصاص یافته است.

مهرجو اضافه کرد: علی‌رغم اینکه ۷۰ درصد مردم شهرستان دشتی در شهرها سکونت دارند ولی در سال گذشته توجه ویژه‌ای به این امر مهم شده است و در سال جاری نیز این روند ادامه خواهد داشت.

فرماندار شهرستان دشتی یادآور شد: در همین راستا ۲ میلیارد ریال به عمران و آبادی روستای میانخره اختصاص یافت و در سال جاری نیز با پیگیری‌های صورت گرفته به اتفاق نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، مقبره مرحوم آیت‌الله سید علی نقی دشتی بازسازی می‌شود.

وی بیان کرد: اعتبار اولیه طرح بازسازی این مقبره ۵۰۰ میلیون ریال است.

 
کد خبر 2856708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha