۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۰

یک رمان ترسناک برای نوجوانان؛

«آتش اژدها» به خیابان جیغ رسید

«آتش اژدها» به خیابان جیغ رسید

«معمای بچه عوضی» دوازدهمین و «آتش اژدها» سیزدهمین جلد از مجموعه «خیابان جیغ» است که به تازگی با ترجمه سرور کتبی و از سوی انتشارات پیدایش در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

ه گزارش خبرنگار مهر، «خیابان جیغ»، مجموعه‌ای جذاب و خواندنی برای نوجوانانی است که به ژانر وحشت علاقه دارند. در جلد نخست این مجموعه با عنوان «یادگار جادوگر»، دیدیم،   لوک واتسون که پسری کاملاً معمولی بود، روز تولد ۱۰ سالگی‌اش به یک گرگ‌نما تبدیل شد و بعد از ماجرایی، گروه ا. ا. م. غ. ع (انجمن اسکان موجودات غیرعادی) او را همراه خانواده‌اش به خیابان جیغ فرستادند؛ جایی که محل زندگی اشباح، هیولاها، زامبی‌ها و دیگر موجودات غیرطبیعی بود.

لوک خیلی زود با کلئوفار (یک دختر مومیایی شده) و رسوس نگاتیو (پسر خون آشام همسایه بغلی) دوست شد و فهمید که خانم و آقای واتسون (پدر و مادرش) هرگز نمی‌توانند با کابوس ترسشان از همسایه‌ها کنار بیایند. پس تصمیم گرفت به کمک کتاب قدیمی افسانه خیابان جیغ نوشته اسکیپ استون، ۶ یادگاری را که از پدران بنیان‌گذار به جا مانده بود، پیدا کند. چون فقط با کنار هم گذاشتن قدرت این یادگارها می‌تواند در خروجی خیابان جیغ را باز کند و پدر و مادرش را به خانه ببرد.

هنگامی که لوک و دوستانش به هدف خود رسیدند، خانم و اقای واتسون متوجه شدند که لوک در شهر جدید خوشحال‌تر است و تصمیم گرفتند در خیابان جیغ بمانند. اما دروازه‌ای که باز شده بود، مشکل‌ساز شد و لوک و دوستانش ناچار بودند برای محافظت از خیابان جیغ، تمام یادگارها را به صاحبان اصلی‌شان برگردانند تا دروازه دوباره بسته شود.

«معمای بچه عوضی» عنوان دوازدهمین و «آتش اژدها»، سیزدهمین جلد از مجموعه «خیابان جیغ»، نوشته تامی دونباواند است که به تازگی با ترجمه سرور کتبی و از سوی انتشارات پیدایش در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کد خبر 2856827

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha