۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۹:۱۴

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

نخستین المپیاد فوتسال بانوان استان بوشهر برگزار می‌شود

نخستین المپیاد فوتسال بانوان استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر - نایب‌رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: نخستین المپیاد فوتسال بانوان استان بوشهر برگزار می‌شود.

زهره خلیفه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استان بوشهر در فوتبال بانوان دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است و شاهد حضور نمایندگانی از استان بوشهر در رده‌های مختلف تیم ملی هستیم.

وی از برگزاری نخستین المپیاد فوتسال بانوان استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: این مسابقات با تلاش اداره کل ورزش و جوانان استان و با همکاری هیئت فوتبال استان برگزار خواهد شد.

نایب‌رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر با اشاره به برگزاری این مسابقات در نیمه اول شهریورماه امسال، افزود: نخستین المپیاد فوتسال بانوان استان بوشهر با حضور ۱۰ تیم از شهرستان‌های مختلف استان بوشهر برگزار می‌شود که هر شهرستان یک تیم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این مسابقات به میزبانی شهر بوشهر برگزار می‌شود، ادامه داد: رده سنی مسابقات آزاد است و مسابقات طی چهار روز برگزار خواهد شد و همه هزینه‌های برگزاری این مسابقات نیز توسط اداره ورزش و جوانان استان بوشهر تامین می‌شود.

خلیفه در ادامه به برگزاری مسابقات فوتسال بانوان محلات جام رمضان شهر بوشهر اشاره کرد و افزود: در این دوره از مسابقات شش تیم حضور داشتند که مسابقات طی پنج روز برگزار شد و تیم‌های برتر تعیین شدند.

وی با بیان اینکه مسابقات جام رمضان با همکاری هیائت ورزش‌های همگانی و هیئت فوتبال برگزار شده است، ادامه داد: تیم‌های دارایی سنگی، فولاد مدرس و یونیک یادگار امام به ترتیب به رده‌های اول تا سوم مسابقات دست یافتند.

نایب‌رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر همچنین به انتخاب تیم علوم پزشکی بهمنی به عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: ندا عبداله زاده با ۱۰ گل خانم گل مسابقات معرفی شد.

کد خبر 2858455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha