۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۴۰

ابراهیم فیاض:

مواجهه ما در جهان با مذاکرات شروع شده است

مواجهه ما در جهان با مذاکرات شروع شده است

ابراهیم فیاض در گردهمایی فعالان فرهنگی کشور با اشاره به روند مذاکرات بیان کرد که مواجهه جهانی ما تازه شروع شده است و اکنون در جهان رو به پیشرفت هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش فعالان فرهنگی کشور شب گذشته دوشنبه ۲۲ تیر ماه با حضور نادر طالب زاده، وحید جلیلی، محمدعلی رامین، جواد شمقدری، مسعود ده نمکی، جهانگیر الماسی، محمد گلریز، محمد میرزمانی و جمعی از استادان جبهه فرهنگی انقلاب، فیلمسازان، اهالی موسیقی، شعرا، نویسندگان و اصحاب رسانه برگزار شد.

در ابتدای این برنامه ترانه «هتل کوبرگ» خوانده شد که به طور مشترک توسط مهدی سیار و میلاد عرفان پور سروده شده است و به موضوع مذاکرات هسته ای اشاره می کند.

ششمین همایش فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

مرتضی امیری اسفندقه دیگر شاعری بود که در این مراسم حضور داشت. وی بعد از خواندن شعر خود از شاعرانی که کلام و کلمه می‌دانند اما در برابر ویرانی‌هایی که به بار می‌آید، سکوت اختیار کرده‌اند و ادعا دارند که شاعر ایام هستند انتقاد کرد.

ابراهیم فیاض جامعه شناس و استاد دانشگاه نیز در این گردهمایی بیان کرد: بعضی‌ها فکر می‌کنند با این قضیه مذاکرات، همه چیز تمام شده است. خیر اینگونه نیست بلکه مواجهۀ جهانی ما تازه شروع شده است. خط درگیری‌مان دیگر ایران و عراق و حتی خاورمیانه هم نیست. ما رو به پیشرفت هستیم و باید خود را برای جبهۀ جدید جهانی آماده کنیم. زمانی که در جبهه می‌جنگیدیم چه کسی می‌توانست تصور کند بیست و چند سال بعد می‌توانیم بدون ویزا به عراق برویم.

ششمین همایش فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

در این گردهمایی از جبهه فرهنگی انقلاب و از خانواده های این افراد یعنی مرحوم حسین احمدی سخا و مرحوم مطلبی تجلیل شد. همچنین در انتهای مراسم نیز از برگزیدگان نهضت تولید محتوای آماتور که با موضوع حق هسته ای برگزار شده بود تجلیل شد.

کد خبر 2858861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha