۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۷:۵۷

فرماندار خمین:

آموزش و آگاهی بخشی باید در فعالیت های بهزیستی گنجانده شود

آموزش و آگاهی بخشی باید در فعالیت های بهزیستی گنجانده شود

خمین- فرماندار خمین گفت: آگاهی بخشی و آموزش یکی از مولفه های مهم کار بهزیستی بوده و خدمات بهزیستی زمانی موثرتر است که در کنار اقدامات حمایتی، مسئله پیشگیری از آسیب های اجتماعی هم در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی ساداتی روز سه شنبه در نشست با مدیریت و پرسنل اداره بهزیستی شهرستان خمین، با اشاره به اهمیت و ارزش خدمت به مردم اظهار داشت: خدمت به بندگان خداوند به ویژه قشر ضعیف وناتوان جامعه است و قطعا کسانی که در این مسیر قدم برمی دارند در درگاه خداوند مقرب تر هستند و یکی از معیارهایی که در میزان الهی مد نظر قرار می گیرد همین خدمت صادقانه است.

وی افزود: خدمات پرسنل دلسوز بهزیستی اگر با صبر، تقوا و اخلاص همراه باشد، عبادت محسوب می شود و بالعکس اگر توام با منت و اذیت کردن دیگران باشد، هیچ ارزشی در درگاه خداوند ندارد .

فرماندار خمین گفت: یکی از مهمترین مسائل در امور بهزیستی گسترش حضور و مشارکت مردم است که کمک شایانی به بهزیستی در راستای رسیدن به اهداف خود داشته و یکی از مصادیق موثر این مشارکت نیز استفاده از پتانسیل سازمان های مردم نهاد است.

ساداتی افزود: باید به جلب مشارکت های مردمی توجه بیشتری داشته باشیم چرا که یکی از موضوعات مهم در بحث توانمندسازی مددجویان است و باید با تعامل، فرهنگ تولید را جایگزین فرهنگ مصرف کرده و در برای توانمندسازی افراد تحت پوشش حرکت کنیم.

وی اظهار داشت: افرادی که به بهزیستی مراجعه می کنند عموما از اقشاری مثل زنان بی سرپرست، معلولین و سایر اقشار آسیب پذیر هستند و از رئیس و کارکنان بهزیستی خواستاریم تا ضمن اجرای طرح تکریم ارباب رجوع، در خصوص راهنمایی مراجعین به این سازمان نیز توجه بیشتری داشته باشند.

کد خبر 2859254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha