۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴

از سوی مدیرکل حمل و نقل خراسان شمالی:

محدودیت های ترافیکی خراسان شمالی در تعطیلات عید فطر اعلام شد

محدودیت های ترافیکی خراسان شمالی در تعطیلات عید فطر اعلام شد

بجنورد- مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان شمالی محدودیت های ترافیکی در محورهای این استان برای تعطیلات عید فطر امسال را اعلام کرد.

سعید سبحانی در گفتاگو با خبرنگار مهر، با اعلام محدودیت های ترافیکی محورهای برون شهری خراسان شمالی برای تعطیلات چندروزه عید فطر امسال، اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر و افزایش مسافرت های برون شهری، از روز پنجشنبه بیست و پنجم تير جاري لغايت بیستم و هشت این ماه از ساعت هفت صبح تا ساعت ۲۴ محور بجنورد- چمن بيد- جنگل گلستان محدوديت ترافيكي دارد.

وی اضافه کرد: در مدت مزبور در محورهای ذکر شده تردد هرگونه وسيله نقليه سنگين به غير از وسايل نقليه حامل مواد سوختي و فاسد شدني ممنوع است.

به گفته مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان شمالی پلیس راه از تردد این نوع خودروها به علت افزایش تردد جاده ای در این روزها و در مسیر بجنورد- آشخانه - جنگل گلستان ممانعت به عمل می آورد.

سبحانی تاكيد كرد: بيشترين تصادفات استان در محور بجنورد به جنگل گلستان رخ مي دهد از اين جهت شهروندان و مسافران بايد هنگام تردد در این مسیر دقت بيشتري داشته و مقررات را رعايت كنند تا تعطيلات عید فطر را بدون حادثه اي براي خود و خانواده هايشان سپری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، استان خراسان شمالی در مسیر دو قطب زیارتی شرق کشور مشهد مقدس و قطب سیاحتی شمال قرار دارد.

بر اساس آمار رسمی سالانه ۲۰ میلیون زائر و مسافر از محورهای استان خراسان شمالی تردد می‌کنند.

کد خبر 2859662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha