۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۶:۳۹

امام جمعه بوشهر:

اسلام در تاریخ خود به اندازه امروز مورد هجمه نبوده است

اسلام در تاریخ خود به اندازه امروز مورد هجمه نبوده است

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اسلام در تاریخ خود به اندازه امروز مورد هجمه نبوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر چهارشنبه در همایش تجلیل از طلایه داران تبلیغ شهرستان بوشهر به نقش بسیار مهم روحانیون در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: روحانیت بیدار و جهادگر بهترین انسان‌های عالم وجود هستند.

وی ادامه داد: دشمنان هجمه‌های سنگینی را برای تحت فشار دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی در دستور کار قرار داده‌اند و باید برای مقابله با این دسیسه‌های دشمنان آماده باشیم.

امام جمعه بوشهر با اشاره به تلاش‌های دشمنان در عرصه جنگ نرم، اضافه کرد: استکبار جهانی تلاش می‌کند که انواع اسلام‌های جعلی و ساختگی را در جامعه ترویج دهد که می‌توان به اسلام خشن تکفیری، اسلام سنتی متحجر و اسلام تخریبی اشاره کرد.

وی با اشاره به تلاش‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای برای استفاده ابزاری از اسلام و تخریب چهره اسلام واقعی، بیان کرد: تاریخ اسلام تاکنون چنین هجمه‌های سنگینی را به خود ندیده است.

http://media.mehrnews.com/d/2015/07/15/4/1767896.jpg

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه دشمنان از ناحیه اسلام احساس خطر می‌کنند، افزود: اسلام دین حق و حقیقت است و استکبار جهانی از هر ابزاری برای ضربه زدن به اسلام استفاده می‌کند ولی در نهایت ضربه این اقدامات به خودشان برمی‌گردد.

همایش تجلیل از طلایه داران تبلیغ شهرستان بوشهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و مبلغین اعزامی شهرستان بوشهر در ماه رمضان برگزار شد.

کد خبر 2860078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha