۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲

رئیس پلیس راه استان قزوین:

محدودیتهای ترافیکی در راههای قزوین اعمال می شود

محدودیتهای ترافیکی در راههای قزوین اعمال می شود

قزوین- رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: همزمان با فرارسیدن تعطیلات عید سعید فطر محدودیت های ترافیکی در راه ها و محورهای مواصلاتی قزوین اعمال می شود.

سرهنگ بهرام زینلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: مرحله دوم طرح تابستانی پلیس راه قزوین از امروز پنجشنبه آغاز شده است و تا دوم مهر ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: با پایان یافتن ماه مبارک رمضان و آغاز دور جدیدی از مسافرت تابستانی هموطنان و هم استانی ها، پلیس راه استان قزوین با برقراری ۱۵ تیم گشت شبانه در مدت اجرای این طرح، نسبت به ثبت تخلفات رانندگی و ایمن سازی راه ها و محورهای مواصلاتی اقدام خواهد کرد.

این مسئول افزود: همه دوربین های کنترل سرعت در آزاد راه ها تخلفات رانندگی را به طور دقیق و جدی ثبت خواهند کرد و در این بین رانندگان خودروهایی که بیش از ۵۰ کیلومتر سرعت غیرمجاز داشته باشند، خودرو آنها به مدت ۷۲ ساعت در پارکینگ های نیروی انتظامی توقیف خواهد شد.

سرهنگ زینلی گفت: همزمان با فرارسیدن تعطیلات عید فطر محدودیت های ترافیکی در راه ها و محورهای مواصلاتی قزوین اعمال می شود.

پلیس راه

وی افزود: بر همین اساس تردد همه کامیون ها و تریلی ها «به جز حاملین مواد سوختی و غذایی» از ساعت ۱۲ امروز پنج شنبه تا ساعت یک بامداد روز جمعه در آزاد راه های قزوین- کرج، قزوین- زنجان و قزوین- رشت ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان قزوین همچنین در رابطه با تخلفات موتور سیکلت سواران پرخطر نیز بیان کرد: پلیس راه استان قزوین مصمم است تا ضمن گرفتن تست الکل و اعتیاد از این رانندگان پرخطر، با هر گونه تخلف حادثه ساز قاطعانه برخورد کند.

این مسئول گفت: همچنین لازم است سایر رانندگان نیز با صبر و حوصله و پرهیز از سرعت بالا اقدام به رانندگی کنند و در صورت خستگی نیز در نخستین توقفگاه کنارجاده ای استراحت کنند و تا جایی که مقدور است از رانندگی در شب بپرهیزند.

سرهنگ زینلی در پایان افزود: مسافران می توانند هرگونه تخلف به ویژه تخلف رانندگان اتوبوس، مینی بوس و سواری های کرایه را همراه شماره پلاک خودرو، نوع تخلف و محل تخلف به صورت پیامک به سامانه ۱۱۰۱۲۰اطلاع دهند تا پلیس ضمن رسیدگی به شکایات در کمترین زمان ممکن با تخلفات برخورد کند.

کد خبر 2860319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha